Gå til innhold

Beste nettdating siden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest knall!

Synes sukker fungerte veldig greit. . Som på alle slike datingsider vil det være en del mekanismer du vil forundre deg over, bare ta den biten med stoisk sosialantropologisk interessert ro, og la det ikke eventuelt gå inn på deg. Med dette mener jeg typisk merkelig atferd, som først å flagge interesse, for så å være umulig å få kontakt med osv osv. Utvalg av bilder du legger ut er ekstremt viktig - og du kan styre mye av kontakten du får ved å ha tenkt gjennom bildene du legger ut.

Haha, kjenner at jeg kan prate lenge om sukker fortsatt flere år etter at jeg sluttet å være der. :-D Det var ganske morsomt egentlig - men nå har jeg samboer. Fra sukker.no. :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...