Gå til innhold

Gaver til toastmaster/forlovere..?

Anbefalte innlegg

Noen som har forslag til hva vi kan gi til vår eminente toastmaster (god venn) og våre forlovere etter en knakende godt gjennomført bryllupsfeiring? De har alle vært aktive og hjelpsomme i planlegging og under selve feiringen, og vi hadde virkelig ikke klart oss uten dem! Hva fortjener de? (bortsett fra gullmedalje og å settes i glass og ramme:-) )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344370-gaver-til-toastmasterforlovere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En flaske god vin eller to? (Hvis de drikker vin, da.) Med et pent kort hvor dere skriver litt om at dere satte stor pris på alt de gjorde, gjerne med noen eksempler på ting dere satte ekstra pris på. Det er jo ikke gaven i seg selv som er viktig, men å få vite at innsatsen ble satt pris på av brudeparet.

En flaske god vin eller to? (Hvis de drikker vin, da.) Med et pent kort hvor dere skriver litt om at dere satte stor pris på alt de gjorde, gjerne med noen eksempler på ting dere satte ekstra pris på. Det er jo ikke gaven i seg selv som er viktig, men å få vite at innsatsen ble satt pris på av brudeparet.

Takk for svar, du har sikkert rett i det at selve gaven ikke betyr mest:-) Men toastmasteren drikker ikke, og til den ene forloveren må gaven sendes i posten, så vin er ikke helt gjennomførbart.... må nok tenke videre:-)

Gjest Elextra

Jeg ville ikke tenkt på gave til toastmaster og forlover.

Da vi giftet oss tok fotografen forresten bilder av brudeparet og forlovere, og jeg husker jeg ga et slikt bilde til forloveren min...

Ellers synes jeg en flaske vin eller en blomst med et hyggelig kort holder.

Gjest dum "gave"

Jeg ville ikke tenkt på gave til toastmaster og forlover.

Da vi giftet oss tok fotografen forresten bilder av brudeparet og forlovere, og jeg husker jeg ga et slikt bilde til forloveren min...

Ellers synes jeg en flaske vin eller en blomst med et hyggelig kort holder.

''Da vi giftet oss tok fotografen forresten bilder av brudeparet og forlovere, og jeg husker jeg ga et slikt bilde til forloveren min...''

Vi mottok et slik bilde engang. Ikke noe postkortstørrelse, men A5. Herregud var eneste kommentar fra mannen min. Siden har det ligget innerst i skapet.

Gjest Elextra

''Da vi giftet oss tok fotografen forresten bilder av brudeparet og forlovere, og jeg husker jeg ga et slikt bilde til forloveren min...''

Vi mottok et slik bilde engang. Ikke noe postkortstørrelse, men A5. Herregud var eneste kommentar fra mannen min. Siden har det ligget innerst i skapet.

A5 er jo ikke så veldig stort - et halvt A4-ark?

Min forlover var hun som bestandig har vært min beste venninne, og bildet var fint av henne også, så tror hun satte pris på det. Jeg forventer selvfølgelig ikke at hun henger det opp i stua!

Forøvrig enig i at bilde bare av brudeparet ikke er så fin gave, annet enn til foreldre, kanskje.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...