Gå til innhold

Taktikk eller naturlig

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker på dette

Har vært singel en stund etter et langt ekteskap. Har gjennom det siste året truffet noen, men det har ikke blitt noe forhold ut av det. I den første fasen av et bekjentskap er det jo litt vanskelig å vite hvor mye initiativ en skal ta. Noen mener man skal la alt være opp til mannen, for å trigge jaktinnstinktet. At han lett mister interessen dersom det er dama som tar initiativ osv. Jeg tenker det blir slitsomt hvis hele greia skal være kalkulering, taktikk og spill, og heller mer mot å gjøre det jeg føler er naturlig.

Hva slags erfaringer har dere? Må man lære seg taktikken, eller vil det skje naturlig hvis to passer for hverandre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344415-taktikk-eller-naturlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En salig blanding er nok fornuftig. Vær deg selv, vis genuin interesse og ta initiativ på lik linje med han. Men ikke send seks tekstmeldinger uten å få svar eller hvor du kun får korte svar tilbake, ikke ring tre ganger om dagen (med mindre han også ringer deg tre ganger om dagen) og sørg generelt for å opprettholde en viss balanse. Gi og få oppmerksomhet i omtrent like store doser.

Jeg er enig med Glimtipper her - ingen grunn til å spille kostbar om man vil bli bedre kjent med fyren, men man trenger ikke snakke om brudekjole og barn på andre daten heller. :o)

Vi gjorde det som føltes naturlig begge to og etter den første daten haglet det med både tekstmeldinger, telefoner og mailer konstant begge veier. :o) Nå har vi snart 5-års dag...

Annonse

Vær så naturlig som mulig...er mitt råd...

Du kan få det vondt inni deg hvis du må opptre hyklerisk..

I bunn og grunn handler det å være ærlig... både mot deg selv og den andre parten...

En gang i yngre dager opplevde jeg at ei dame sendte meg blomster dagen etter en one night stand. Det var nok til å kverke en hver videre forbindelse - fikk helt hetta. Så en viss form for taktikeri må til..

En gang i yngre dager opplevde jeg at ei dame sendte meg blomster dagen etter en one night stand. Det var nok til å kverke en hver videre forbindelse - fikk helt hetta. Så en viss form for taktikeri må til..

Da var det vel ikke "bare" en one night stand for henne da sikkert.

Vi burde ikke blande taktikk og sosial intelligens ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...