Gå til innhold

gravid med magesmerter

Anbefalte innlegg

Gjest krepsen15

Hei! Jeg er 31 år og har to barn. I en 4-5 uker har jeg hatt takvise smerter i mage, ble i den sammenheng undersøk for ulike ting og etterhvert fant jeg ut at jeg er gravid(4 uker). har vært til ultralyd og alt så normalt ut. men jeg har fortsatt mye smerter i magen og feber som flyr opp og ned. har tatt crp og urinprøve, og alt er bra. Jeg har en følelse av at det er noe galt, fordi det var ikke sånn i de to andre svangerskapene. og dette med at jeg har feber,forstår jeg ikke. Jeg er også usikker på om jeg vil gjennomføre dette svangerskapet, mulig det er kynisk å tenke sånn. men det er ikke dette jeg hadde tenk nå og mannen min er enig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344455-gravid-med-magesmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Etter dine angivelser, startet smertene før du ble gravid, og da er det vel tilfeldig sammenhang. Hvor høy feber har du? Din vurdering om å fortsette eller avbryte graviditeten behøver altså ikke bygge på dette, men på din totale situasjon. Husk at du må bestemme deg før du er 12 uker, og det regnes fra første dag i siste menstruasjon. J tidligere du bestemmer deg, jo bedre, for da kan evt abort utføres medisinsk uten utskrapning.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Gjest krepsen15

Hva med babyen i magen da? Hva tror du den kunne tenkt seg?

Er ikke abortmotstander. Selvråderetten skal stå høyt. Men jeg håper du tenker deg grundig grundig om før du tar livet av fosteret.

Hei "min mening er slik"!

Har jeg spurkt etter din mening? Nei, jeg spurte faktisk etter er en mening fra en person med riktig fagbakgrunn. og hva veit du om min historie?? Hvilken rette har du engentlig til å uttale deg om andres valg. man har faktisk rett til å velge om nan ønsker barn eller ikke. Dette er et personlig valg, ut ifra min situasjon akkurat nå.

Gjest høstløv

Hei "min mening er slik"!

Har jeg spurkt etter din mening? Nei, jeg spurte faktisk etter er en mening fra en person med riktig fagbakgrunn. og hva veit du om min historie?? Hvilken rette har du engentlig til å uttale deg om andres valg. man har faktisk rett til å velge om nan ønsker barn eller ikke. Dette er et personlig valg, ut ifra min situasjon akkurat nå.

Du la dette ut på et forum, som er åpent for kommentarer fra alle, og spesifiserte ikke at du bare ønsket svar fra fagperson.

Gjest krepsen15

Du la dette ut på et forum, som er åpent for kommentarer fra alle, og spesifiserte ikke at du bare ønsket svar fra fagperson.

Nei, det gjorde jeg ikke....min feil!! Men uansett er dette ikke noe jeg ønsker andres meninger om. man tar valg ut i fra hvilken situasjon man er i.

• 3 uker senere...

Annonse

Gjest min mening er slik

Nei, det gjorde jeg ikke....min feil!! Men uansett er dette ikke noe jeg ønsker andres meninger om. man tar valg ut i fra hvilken situasjon man er i.

Så egentlig ville du bare ha svar fra folk som har samme mening som deg selv.

Det kan du ikke regne med når du legger ut innlegget ditt på et slikt sted som dette. Slik funker ikke verden, beklager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...