Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sofie85

Jeg leste en melding på mobilen til kjæresten min, er ikke stolt av det men jeg har mine grunner..Han hadde skrevet til ei dame: "Jeg skulle så gjerne ha k.....deg, men vi begge er jo opptatt :( Sees plutselig ;) "

Hvordan skal jeg tolke dette da? kan dette være tulleprat som mannfolk lett kan lire av seg? hva hadde dere tenkt om det var deres kjæreste? mannen er 38 år... jeg har barn fra et tidligere forhold så jeg vil ikke kaste bort tiden min på en dust. Denne meldingen gjenspeiler ikke slik jeg kjenner han eller slik han snakker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344568-er-dette-ok-%C3%A5-si/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ha svart: " Beklager, men jeg er ikke interessert. Jeg er i tillegg i et forhold"

Han ga jo rett og slett tilbakemelding på at han var interessert, men at han var opptatt.

Slik kontakt med andre når man er i et forhold kvalifiserer for et skikkelig sofamøte, der man legger lista for hvilken form for kontakt med andre som aksepteres i forholdet.

Annonse

NEI langt i fra ok... dvs han vil, men gjør det ikke siden de begge er opptatt (det er jo forsåvidt bra da men..). Hadde blitt rasende om samboern min hadde skrevet til en annen jente at han ville knulle henne.. Eneste han skal si det til er meg og ingen andre. Om han tenker det i blant er en ting, så lenge han ikke sier det til meg, til henne det gjelder, eller gjør det..

Gjest Silver Fairy

Langt ifra ok. Jeg er enig med sånnerdet. Har du en grunn til å sjekke mobilen hans og i tillegg finner sånne meldinger der, gir svaret seg selv. Siste setningen i meldingen gir også et hint om at han ikke har planer om å kutte kontakten med denne damen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...