Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Au au.. jeg har så vonde pupper at det gjør vondt å gå... Våkner flere ganger om natta hvis jeg ligger "feil" selv om alt følses som feil liggestilling.. jeg har ganske store pupper, det er ikke det som er problemet. Problemet er at de føles blytunge, og det kjennes ut som om noen drar de ned når jeg ligger på ryggen (mot sidene) eller står uten bh.

Det går å ligge på magen noen netter - går opp og ned hvor vonde de er. Er ikke bare ømme, men driiiiiiiiiiiiitvonde! Hjelper det å sove med bh uten spiler kanskje? det er ikke så vondt på dagen når jeg har på bh, noen dager er verre enn andre. Enkelte dager gjør det vondt bare jeg går litt raskt.. Uff, når vil dette gi seg da? HUkser ikke fra sist.. Sist fikk jeg råmelk i uke 12, satt fast i lakenet en morgen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344656-skikkelig-vonde-pupper-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skaff deg en sportsbh, som du kan bruke både dag og natt. Den er uten spiler, og hjelper til å holde ting på plass.

Har det, men den klemmer alt sammen til en klump, hehe.. Må ha sånn om skiller av litt, evt. en sexy bestemor bh. :o) Tips til sportbh for oss med litt store pupper?

Gjest Ulvinnen

Har det, men den klemmer alt sammen til en klump, hehe.. Må ha sånn om skiller av litt, evt. en sexy bestemor bh. :o) Tips til sportbh for oss med litt store pupper?

Jeg er ikke velsignet med store pupper, så med min sportsbh på, ser jeg fullstendig flat ut ;-) Men jeg har sett sportsbh-er som "deler" puppene også. Lindex har et bra utvalg i sportsbher som ikke er så dyre.

Du har i alle fall ikke problemer med å produsere melk ;)

Men ja, ømme pupper. Det er hormonelt betinget og som det meste annet som er hormonelt betinget i forbindelse med svangerskapet, så varierer det hvor lenge det varer og hvor ille det føles for kroppene våre.

Jeg hadde ømme pupper fra uke 6 til uke... tja... Langt inn i 2. trimester, i alle fall. Riktignok ikke så ille som dine, men definitivt slik at sambos "forspill" var mer tortur enn nytelse ;)

Det har i alle fall gitt seg nå. Men nå er det jo ikke lenge til jeg må leve med melkespreng og brystbetennelser og såre brystvorter...

Akk ja... :)

Jeg er ikke velsignet med store pupper, så med min sportsbh på, ser jeg fullstendig flat ut ;-) Men jeg har sett sportsbh-er som "deler" puppene også. Lindex har et bra utvalg i sportsbher som ikke er så dyre.

Takker - skal titte der jeg :o) jeg får EN pølsepupp av sportsbh - hehe.. klemmer ganske flatt her og ja, ikke veldig lekkert. :)

Annonse

Du har i alle fall ikke problemer med å produsere melk ;)

Men ja, ømme pupper. Det er hormonelt betinget og som det meste annet som er hormonelt betinget i forbindelse med svangerskapet, så varierer det hvor lenge det varer og hvor ille det føles for kroppene våre.

Jeg hadde ømme pupper fra uke 6 til uke... tja... Langt inn i 2. trimester, i alle fall. Riktignok ikke så ille som dine, men definitivt slik at sambos "forspill" var mer tortur enn nytelse ;)

Det har i alle fall gitt seg nå. Men nå er det jo ikke lenge til jeg må leve med melkespreng og brystbetennelser og såre brystvorter...

Akk ja... :)

Er det ikke det ene så er det det andre, hehe.. :) nei, melk hadde jeg mer enn nok av da jeg ikk sønnen.. Eneste problemet var at han nekta å ta puppen! : / Det var et slit.. prøving og prøving, hyling og stress, mating med sprøyte, for at han ikke skulle vende seg til flaske, pumping 15 min på hver pupp, en time pause så pån igjen.. hele døgnet! Pumpa og frøys, hadde hele frysern full.. :)

Men det var bra, for da han var 8 uker begynte jeg på medisiner som gikk over i melka, så kunne ikke gi han mm lenger så da hadde jeg et lager.. :) Håper melka går an å brukes nå, og at ungen vil ta puppen. Litt flate brystvorter, men jaggu fått skikkelig brystvorter om morningen nå! Mye som skjer på kort tid gitt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...