Gå til innhold

Anbefalte innlegg

capricorn71

Traff ei herlig jente for 3 år siden.

De første 6mnd fungerte ikke sexen noe særlig i det hele tatt.

Hadde ofte sex men de fleste gangene ble den slapp og hun måtte suge meg til utløsning men jeg måtte dra selv. Fikk det ikke til når hun ronka.

Men etter et halvt år forandret alt seg, det gikk hver gang og han er bestandig hard. Nå etter 3 år har vi sex hver eneste dag, noen ganger 2 ganger om dagen med maks 1 pulefri dag i måneden. Vi får rett og slett ikke nok av hverandre.

For ca 1 år siden fikk jeg det til å gå når hun ronket meg, nå får hun det til hver gang.

Jeg lurer på hvorfor dette tok lenger tid og hvorfor tok det såpass lang tid med sexen?

Det skyldes ikke ronking for jeg har aldri vært noe spesielt glad i det. Har ikke gjort det på veldig lenge og max 4 ganger de siste 3 årene.

Har aldri opplevd sex på denne måten før selv om jeg har hatt mange partnere før hun. Jeg trodde orgasme og utløsning var det samme men har funnet ut nå i en alder av nesten 40 år at det er det ikke!

Før jeg traff denne herlige kvinnen har jeg kun hatt utløsning, de følelsene og det som skjer før det går for meg når vi har sex er så ubeskrivelig og deilige at jeg ikke kan beskrive dem.

Er det noen som har erfaringer ang dette?

Hun hadde hatt bare et langt forhold før meg med en mann som viste veldig liten inntresse for sex. Så hun var det man kan kalle en seksuelt analfabet.

Jeg er motsatt og har prøvd det meste innen sex og sammen utforsket vi det meste.

I begynnelsen hadde vi hyppig analsex men det siste året har det vært fraværende, hun kommer med div dårlige unnskyldninger så jeg har sluttet å ta opp det temaet.

Det virket som om hun likte det til å begyne med.

Kommer dette kanskje av at hun i begynnelsen hadde vanskligere for å si nei eller har dere damer andre forklaringer på dette?

I begynnelsen fistet jeg henne med jevne mellomrom også men det siste året er det blitt borte og. Skyldes dette også at hun i begynnelsen hadde vanskligere for å si nei eller andre ting?

Bortsett fra disse 2 tingene så har vi et rikt og spennende sexliv med masse variasjon.

Hun tar sæden i munn, fister meg, tisser på meg, rimmer meg og knuller og suger meg på en måte som ingen andre har gjort tidligere.

Til å begyne med ville hun at jeg tok styringen helt i sengen, etterhvert var hun komfortabel med å ta litt av styringen men nå tar hun styringen hver gang og elsker det!

Det gjør jeg og, ikke noe som er så opphissende som en kvinne som tar styringen og tenner på det!

Dette ble veldig mye men hadde satt pris på andre sine erfaringer rundt dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344711-villig-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silver Fairy

Du skal bare være glad og fornøyd og ikke problematisere dette i det hele tatt! Langt ifra alle har det så bra som du uttrykker at dere har det. Jenta di har blitt tryggere etterhvert som tiden har gått og har sagt nei til det hun ikke liker (anal/fisting) og tar for seg av det hun liker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344711-villig-kj%C3%A6reste/#findComment-2921357
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...