Gjest Tyr80modell Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hei! Jeg har det siste halve året hatt en stabil menstruasjon (etter at jeg sluttet på p-sprøyte desember 2008) og hadde den siste den 27.januar. Ventet derfor mens rundt helga den 26.feb. Den kom ikke og jeg trodde kanskje jeg var gravid da jeg hadde ømme bryster & var veldig sliten. Tok en test torsdag 11. & den var negativ. Fredag den 5.mars fikk jeg mens. Den varte til onsdag uka etter. Fredag den 12. hadde jeg sinnsyke magesmerter. Fra fredag og helt til neste torsdag hadde jeg en del brun utflod. Snakket med noen hos gynekologklinikken og de trodde jeg hadde hatt eggløsning den 12. siden mensen hadde vært en uke forsinket. Fredag den 19. får jeg igjen mensen og den var mye kraftigere enn normalt og jeg blør enda idag, mandag 29. Jeg har aldri hatt mer enn en uke menstruasjon. Frustrerende å gå rundt å vente på om jeg skal slutte å blø.. Er det mulig å si noe om hva som skjer med kroppen min og hvorfor? Bør jeg sjekke meg eller bare vente på at det skal gå over... frustrerende for samboeren min også & vi ønsker å bli gravid, men det utgår iallefall med konstant mens eller brun utflod. Hilsen tyr-80 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344959-syklus-som-er-helt-ute-%C3%A5-kj%C3%B8rer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Du bør absolutt få en sjekk hos gynekolog med ultralyd, slike symptomer kan ikke avklares over telefon. Det kan være en spontan abort, i verste fall graviditet utenfor livmoren. Ring gynekologiklinikken og be om time før påske. Ikke ta på påskeferie før det er avklart. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344959-syklus-som-er-helt-ute-%C3%A5-kj%C3%B8rer/#findComment-2925248 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.