Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Eneboer?

Da tenker jeg ikke på sosiale antenner som i å være utadvendt, skravlete og sjarmerende, men helt vanlige ting.. normal folkeskikk..

Forrige helg kom søsteren min med familie (mann og to små barn) på besøk til oss. Da de kom gikk jeg og barnet vårt på halvannet selvsagt ut på trappa og tok imot dem. Mannen min, som satt og spilte på dataen, satt bare inne på kontoret. De kom inn, jeg begynte å finne fram litt mat, og endelig kom han ruslende ut. Han sa hei, satte seg i sofaen og sa nesten ingen ting, med mindre han ble spurt.

Dagen etter sov han mye lengre enn oss andre, gadd ikke være med på felles frokost. På formiddagen tok svogeren med barna ut, søsteren min og jeg lagde vaffelrøre og kaffe og tok med ut på terassen. Mannen min satte seg ved dataen..

Dette er tilfeldige eksempler. Det verste er at jeg tror ikke han gjør det for å være uhøflig. Jeg tror at han rett og slett mangler den magefølelsen de aller fleste har som gjør at vi oppfører oss "normalt." Jeg vet godt hvordan det er å være stille og sjenert, det er jeg selv. Dette er langt mer enn det. Han har ingen indre motivasjon til å omgåes andre.

Jeg vet ikke om det har en sammenheng, men han er også til tider sløv med hygiene. Heldigvis bruker han deodorant og skiften undertøy, men lange negler, ustelt hår, ubarbert ansikt, gårsdagens saus som flekk på genseren merker han ikke..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/345139-d%C3%A5rlige-sosiale-evner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fins en del rare mannfolk......

Røyker han hasj?

Har sett tendenser til dette hos tidligere kjæreste og hos søster sin tidligere kjæreste. Gi-faen holdning ift min familie og mine venner fordi forholdet gikk dårlig var den ene årsaken. Samboer til min søster var så og si dataavhengig og hadde vanskeligheter med å gå fra dataen. I tillegg var han nok sjenert og manglet litt antenner han også.

Hadde definitivt tatt en prat med han om hva jeg forventet slags atferd i slike stiuasjoner. Det blir garantert lagt merke til.

Gjest Dolores77

Sikker på han ikke misliker din familie da?

Min mann er litt sånn når vi får besøk av noen i familien min han ikke liker, da trekker han seg tilbake og sier minst mulig....

mens hvis andre kommer som han liker, da er han med

og prater og prater...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...