Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna

Krever ingenting, men synes bare det er rart... Like så rart at en "moden" jente på 21 år vil ringe broren som hun knapt har møtt :-) En aprilspøk eller en generell spøk er det ikke mange som tar til "ukjente" folk... Sier jo litt om hvor moden man er :-)

Ja, kanksje det. :-)

Eller så er hun bare litt spontant tankeløs- som selv meget voksne menn kan være.;-)

Fortsetter under...

Gjest Bettina33

Krever ingenting, men synes bare det er rart... Like så rart at en "moden" jente på 21 år vil ringe broren som hun knapt har møtt :-) En aprilspøk eller en generell spøk er det ikke mange som tar til "ukjente" folk... Sier jo litt om hvor moden man er :-)

Eller hvor interessert man er....Hun virker jo mer opptatt av andre enn han.....

Gjest sjøstjerna

Eller hvor interessert man er....Hun virker jo mer opptatt av andre enn han.....

Gjør hun?

Man kan tolke innlegget på mange måter. Jeg reagerte ikke på at hun er sosial.

Kjærlighet mellom to er ikke å bindes fast i hverandre- og stenge de andre utenfor.

Annonse

Clue1365380406

Takk for svarene!

Hun syns det er fint jeg er mye eldre, fordi hun sier hun er lei av alle umodne gutter. Ellers så er jeg veldig ung til sinns.

Hva kan jeg si eller gjøre som vil avsløre om det er noe i det jeg tenkte, uten å avsløre at jeg har tenkt på det? (det med broren min)

Ellers så kan det jo hende som sagt at det bare er noe i hodet mitt, og jeg antar at tiden vil vise det. Kanskje burde jeg gå for å "teste" ut om det faktisk er noe i det ved å godta "invitasjonen"? hmmm tenke tenke...

anyone?

Hehe, ung til sinns? Det er bare en eldre person som kan si det. Og uansett er du ikke så ung til sinns som ei jente på 21.

Så finn deg heller ei som du matcher bedre med. Istedet for å lure på helt normale ting en 21-åring foretar seg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...