Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kaja35

Hva?!?! Ferier er hans??? Hmmm, jeg hadde blitt utrolig lei meg for et slikt utsagn. Hvorfor kan ikke du være sammen med ham og barna når dere har vært et par i 1,5 år???

Jeg hadde spurt denne mannen om hva slags langtidsplaner han har for forholdet...

Kanskje de ikke liker meg da? Hva vet jeg og hva skal man tro...

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

5

• Lillemus

4

• trollemor;o)

3

• mah-jong

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Kaja35

Jeg synes dersverre ikke han høres interessert nok i deg.

Ok, men da skjønner jeg ikke hvorfor han sendte meg flere mld. daglig da han var på guttetur etter nyttår. Det skal sies at det var på et nytt sted de aldri hadde vært tidligere, mens på hytta med familien er det vel ikke så mye nytt å fortelle om. Alikevel så synes jeg at han kunne påkostet seg et par mld. om "skit og ingenting"........

Gjest sjøstjerna

Han kom fra fjellet i går, jobbet i dag og burde vel gitt lyd i fra seg etter skjærtorsdag. Kaller du det "storm i et vannglass"?

Ja.

Dersom dere er kjærester og ikke samborer, så ja.

Ikke lag stort nummer ut av ingenting. Har du sendt en hyggelig melding og spurt om hvordan det står til?

Dersom han nå tar kontakt og du glefser til....hvor lenge blir det da til neste gang han tar kontakt?

Gjest Elextra

Ok, men hvorfor sendte han meldinger fra en guttetur flere ganger pr. dag da? Er det slik å forstå at menn ikke tenker??? Når det skal sies så var det på et sted der han hadde masse nye opplevelser, og aldri hadde vært tidligere. På hytta er det ingen nye opplevelser, og ikke så mye å skrive om???

''Er det slik å forstå at menn ikke tenker??? ''

Når det gjelder å tenke rundt sms'er, og å sette seg inn i hva den andre måtte tenke om manglende meldinger, tror jeg svaret er JA.

Mary Poppins

Ok, men da skjønner jeg ikke hvorfor han sendte meg flere mld. daglig da han var på guttetur etter nyttår. Det skal sies at det var på et nytt sted de aldri hadde vært tidligere, mens på hytta med familien er det vel ikke så mye nytt å fortelle om. Alikevel så synes jeg at han kunne påkostet seg et par mld. om "skit og ingenting"........

Vel guttetur etter nyttår er jo nå 3 mnd siden så følelsene hans kan jo ha forandret seg på den tiden.

Det kan såklart hende at det ikke er noe i veien i det hele tatt, men jeg skjønner ikke hvordan man kan gå så mange dager uten å ha noe som helst kontakt. En ting er at det ikke skjer så mye der han ferierer, men er han ikke interessert i å høre hvordan du har det? Når det er sagt - hvorfor har ikke du tatt kontakt? Kanskje han tenker det samme om deg?

Annonse

Gjest Kaja35

Høres ut som en ganske "overfladisk" relasjon. Jeg ville ikke ha trivdes med å ha det sånn.

Jeg er enig, men av og til sender han masse sms. Som eks. da han var på guttetur til et ukjent sted, dvs. et sted de aldri hadde vært. Da sendte han flere sms pr. dag.

Gjest sjøstjerna

''Er det slik å forstå at menn ikke tenker??? ''

Når det gjelder å tenke rundt sms'er, og å sette seg inn i hva den andre måtte tenke om manglende meldinger, tror jeg svaret er JA.

Enig.

De tenker IKKE som mange jenter gjør.

Han kan elske jenta si, men være opptatt med noe annet og dermed går bare tiden. At hun kanskje bli lei seg er bare noe han ikke er i stand til å komme til å tenke på.

Gjest Elextra

Kanskje de ikke liker meg da? Hva vet jeg og hva skal man tro...

''Kanskje de ikke liker meg da?''

Det var en merkelig konklusjon, han liker deg vel om dere er sammen?

Men i mine ører høres det underlig ut ikke å ønske å være sammen med kjæresten i ferie, om det ikke foreligger helt spesielle grunner for det. Da ville jeg nok lett tenkt at jeg ikke egentlig betydde så mye.

Gjest Elextra

Jeg er enig, men av og til sender han masse sms. Som eks. da han var på guttetur til et ukjent sted, dvs. et sted de aldri hadde vært. Da sendte han flere sms pr. dag.

''eg er enig, men av og til sender han masse sms. Som eks. da han var på guttetur til et ukjent sted, dvs. et sted de aldri hadde vært. Da sendte han flere sms pr. dag.''

Tror du bør begrense vektleggingen av sms'er, og heller fokusere på hvordan forholdet er ellers. Menn vektlegger ikke slike meldinger på samme måte som mange kvinner, og andre deler av forholdet må da være viktigere.

Gjest Kaja35

Ja.

Dersom dere er kjærester og ikke samborer, så ja.

Ikke lag stort nummer ut av ingenting. Har du sendt en hyggelig melding og spurt om hvordan det står til?

Dersom han nå tar kontakt og du glefser til....hvor lenge blir det da til neste gang han tar kontakt?

Jeg bruker å sende masse mld. til han, men nå er jeg litt lei og mener han kan gjøre litt.... Derfor sender jeg ingen melding og spør han hvordan ferien var.......

Gjest sjøstjerna

''eg er enig, men av og til sender han masse sms. Som eks. da han var på guttetur til et ukjent sted, dvs. et sted de aldri hadde vært. Da sendte han flere sms pr. dag.''

Tror du bør begrense vektleggingen av sms'er, og heller fokusere på hvordan forholdet er ellers. Menn vektlegger ikke slike meldinger på samme måte som mange kvinner, og andre deler av forholdet må da være viktigere.

Jeg får vel 5-6 SMS fra min mann pr år.

Skal jeg da gå å undres om noe er galt? At han ikke tenker på meg?

*urk*

Nei - det gidder jeg ikke.

Annonse

Gjest Kaja35

Sms er en form for kommunikasjon det også, og om man skal få et forhold til å fungere, så må det også hensyntas. Ihvertfall når det så og si er eneste kommunikasjonen man har når man er på ulike steder.....

Gjest Kaja35

''Kanskje de ikke liker meg da?''

Det var en merkelig konklusjon, han liker deg vel om dere er sammen?

Men i mine ører høres det underlig ut ikke å ønske å være sammen med kjæresten i ferie, om det ikke foreligger helt spesielle grunner for det. Da ville jeg nok lett tenkt at jeg ikke egentlig betydde så mye.

Når deler av familien er tilstede får jeg lov til å være der, men når hele familien er tilstede så er det visst ikke aktuelt....

Gjest Kaja35

Vel guttetur etter nyttår er jo nå 3 mnd siden så følelsene hans kan jo ha forandret seg på den tiden.

Det kan såklart hende at det ikke er noe i veien i det hele tatt, men jeg skjønner ikke hvordan man kan gå så mange dager uten å ha noe som helst kontakt. En ting er at det ikke skjer så mye der han ferierer, men er han ikke interessert i å høre hvordan du har det? Når det er sagt - hvorfor har ikke du tatt kontakt? Kanskje han tenker det samme om deg?

Jeg tar som regel mye kontakt, men nå er jeg lei! Han tar av og til en del kontakt, men av og til også ikke så mye. Jeg er en person som liker at det skjer noe, mens han er kanskje mer "laidback". Alikevel kan han vel klare å spørre hvordan jeg har det i ferien om han virkelig bryr seg...........

Men det er vel ikke antallet sms som sier mest om kvaliteten på relasjonen? Det jeg reagerte på er at det virker som om at han viser lite engasjement og savn i forhold til det å ha kontakt med deg.

Gjest sjøstjerna

Dere bor i lag, men det gjør ikke vi..........

Vi er på ulike forretningsreiser flere ganger pr år begge to. Det varierer fra 1 dagstur til 5-6 dagers turer.

Antall SMS'er jeg nevnte står fast fremdeles.

Dvs det er sjelden/aldri jeg sender han/han sender meg SMS på slike turer.

Det betyr ingenting for vårt forhold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...