Caloni Makaroni Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Jeg ser du skriver i en annen tråd at Tegretol gir interaksjon med mange legemidler. Jeg har fått utskrevet Tegretol som anfallsmedisin ved en type hodepine jeg får. Spiller en tablett i ny og ne noen rolle i forhold til medikamentene jeg går på? (Fontex 60mg og Lamictal 300mg.) Noe helt annet,- en gang skrev du at du aldri har skrevet ut Melatonin til noen pasient. Er det fordi du mener Melatonin er skadelig på noen måte, eller fordi du mener at det finnes likeverdige sovemidler som er mer praktiske å skrive ut? Har lurt på det helt siden du skrev det, bare glemt å spørre deg 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Nei, Tegretol har ingen slik effekt ved enkeltdoser en gang i mellom. Jeg forskriver ikke melatonin fordi jeg synes dokumentasjonen er dårlig. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 5. april 2010 Forfatter Skrevet 5. april 2010 Nei, Tegretol har ingen slik effekt ved enkeltdoser en gang i mellom. Jeg forskriver ikke melatonin fordi jeg synes dokumentasjonen er dårlig. Ok, takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.