Gå til innhold

Urolig.

Gjest Urolig eller ikke

Anbefalte innlegg

Gjest Urolig eller ikke

Hei!

har nylig fått endel forskjellige ubehag som jeg ikke forstår. Startet med intens hodepine som gikk over i kvalme, svimmelhet og nummenhetsfølelse. Hodepinen har nå gitt seg nesten, men jeg er fortsatt svimmel. Det jeg lurer på er hvor svimmel er det normalt å være? Når man står oppreis å lukker øynene, er det normalt å svaie da? Føler alt går rundt. Lurer også på hvor stor forskjell det skal være på stødigheten når man står på et ben med åpne og lukkede øyne. Jeg klarer det helt fint med åpne øyne, men ikke når de er lukket.

Har også nummenhetsfølelse som kommer å går, og det i hele kroppen. Spesielt li høyre lillefinger og ringfinger.

Noen som vet hva dette kan være.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/345305-urolig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest grumsa

Det er normalt å føle seg noe ustø når man har lukkede øyne stående både på to ben og et ben. Og det er langt enklere å stå på et ben med øynene åpne kontra lukket. Er du svimmel når øynene er åpne og du sitter eller er i bevegelse? Jeg ville tatt en sjekk hos lege i og med at dette startet med hodepine og du opplever også nummenhet. Er du imidlertid svært engestelig om dagene, så kan dette være angstrelatert. Det er allikevel alltid en fordel å utelukke om det er noe fysisk galt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/345305-urolig/#findComment-2930284
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...