Gjest litt svimmel Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Hei! Kanskje litt rart spørsmål. hvis man står rett opp med samla ben og lukker øynene, er det vanlig å svaie veldig. Jeg klarer det ikke, alt går rundt og jeg mister balansen. Noen andre som gjør det?? 0 Siter
Gjest after påskesol Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Det skjer nok pga at du ikke er i psykisk balanse Alle vil få litt problemer med balansen når de holder øynene igjen pga at synet er en viktig bidragsyter for balanseorganet i øret. Jeg vil tro at grunnen til at du får sånne problemer med balansen når du lukker øynene er at du ikke har full følelse/kontroll på alle musklene i kroppen. Slik at du kjenner noen muskelgrupper bedre enn andre. Det er sikkert mulig å trene opp balansen ved å prøve å kjenne etter at du er i kontakt med deg selv. Prøv å stå med lukkede øyne og kjenn etter at du står med to bein samtidig som du legger like stor tyngde i dem begge. Hjelper det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.