Gjest Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hei, jeg er en jente på 32 år. I de siste årene har jeg hvert plaget med tørr hud i ansiktet. Jeg bruker fete kremer som locobase, alt som har høy fettprosent men det hjelper ikke. Har hatt utslett rundt øynene og huden ble veldig tørr og huden under øynene fikk rynker som går loddrett i anskiktet. Jeg ser at dette skyldes tørr hud. Jeg trenger råd i hvordan behandle huden min, hva kan jeg gjøre for å holde den fuktig? Hvilke kremer? ansiktsmasker? bør jeg drikke vann? Huden min har mange røde flekker og jeg rødmer veldig fort. Vi har astma i familien og jeg har hørt av min allmennlege at jeg har noe som ligner på atopisk hud. Hvordan fungere huden egentlig? Håper du kan hjelpe meg. Mvh kathrine 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345333-t%C3%B8rr-hud-i-ansiktet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.