Gå til innhold

Akseptabelt eller ikke?

Anbefalte innlegg

Jeg trodde at alle ønsket å se kjæresten sin med jevne mellomrom uahvengig av om du er mann eller kvinne... Derfor bør han fostå dette utenom å få det inn med t-skje.

''Jeg trodde at alle ønsket å se kjæresten sin med jevne mellomrom uahvengig av om du er mann eller kvinne... Derfor bør han fostå dette utenom å få det inn med t-skje.''

Støttes!

Greit han har en altoppslukende hobby du visste om i forkant, men det bør ikke hindre han i å ønske å tilbringe tid med deg - i det minste å dele sportsopplevelsen om du ønsker det! Eventuelt å ta initiativ til gjøre ting når hobbyen hans "tillater" det.

Uten at dette har vitenskapelig støtte, kan jeg nevne ett eksempel: Et vennepar av meg med ett felles barn (nå tenåring, så det er ikke et nytt forhold), irriterer fortsatt mor seg grønn etter alle disse år; alle fritidsaktiviteter / besøk / ferier / turer må tilpasses TV-programmet etter hans preferanser.

Slitsomt for dem. og dette fører til at de deltar på færre sosiale aktiviteter..

.

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trollemor;o)

9

• Holmes

6

• Lillemus

3

• løvinne71

3

Gjest akseptabelt

Jeg synes du virker bitchy og kontrollerende.

Du har ikke sett ham på en stund. Hva er "en stund" for deg?

"En stund" er relativt sett ikke så i et livslangt perspektiv?

Om du svært gjerne ønsker å tilbringe tid sammen med ham, kan vel du reise over til ham, selv om han ser på TV. Du kan umulig være så rigid at du aldri kan gjøre noe du ikke liker?

Gjest akseptabelt

Hvilket mesterskap? Hvor ofte skjer det?

Hvis du f.eks er fotballgal, besøker du uansett ikke dama den kvelden det er finale i VM.

Kjæresten min er totalt oppslukt og det hender rett som det er at han ikke kan komme fordi han skal være med kompiser og se en eller annen kamp.

Jeg føler meg ikke mindre verdsatt av den grunn. Har skjønt at dette er en mannegreie og at det ikek har noe mad hans følelser for meg å gjøre.

Han spiller også Langoddsen og skal alltid inn på data og sjekke resultater og slikt. Jeg kunne ikke brydd meg mindre egentlig, men jatter med. Han synes det er stas å ha rett og han deler denne gleden med meg. Kunne ikke falle meg inn å bitche med det liksom.

Ellers hender det at jeg rett og slett inviterer ham og hans kompiser hjem til meg.

Så disker jeg opp med litt mat og kvelden blir hyggelig for oss alle.

Jeg får være med ham og han får se kampen. Jeg trenger ikke 100% oppmerksomhet 100% av tiden.

Det er greit å bare være i nærheten av hverandre.

Han gjør masse ting for meg også, selv om det ikke er hans favoritt gjøremål.

Gjest Linda35

Kjæresten min er totalt oppslukt og det hender rett som det er at han ikke kan komme fordi han skal være med kompiser og se en eller annen kamp.

Jeg føler meg ikke mindre verdsatt av den grunn. Har skjønt at dette er en mannegreie og at det ikek har noe mad hans følelser for meg å gjøre.

Han spiller også Langoddsen og skal alltid inn på data og sjekke resultater og slikt. Jeg kunne ikke brydd meg mindre egentlig, men jatter med. Han synes det er stas å ha rett og han deler denne gleden med meg. Kunne ikke falle meg inn å bitche med det liksom.

Ellers hender det at jeg rett og slett inviterer ham og hans kompiser hjem til meg.

Så disker jeg opp med litt mat og kvelden blir hyggelig for oss alle.

Jeg får være med ham og han får se kampen. Jeg trenger ikke 100% oppmerksomhet 100% av tiden.

Det er greit å bare være i nærheten av hverandre.

Han gjør masse ting for meg også, selv om det ikke er hans favoritt gjøremål.

Nå er det ikke snakk om ha ha 100 prosent av oppmerksomhet 100 prosent av tiden heller da.... Kampene begynte ikke før kl 21.00, men alikevel falt det ikke han inn at jeg kunne dratt hjem da......Det var ikke snakk om at jeg kunne ha kommet på middag og tilbrakt noen timer hos han engang. Jeg kan også opplyse om at det ikke er mange av mine "favorittgjøremål" han blir med på. Det vil si ingen, så da får du mene at jeg er bitcy så mye du vil..........

Annonse

Nei, menn forstår ikke slike ting. De trenger å få alt muntlig og gjerne med T-skje.

''De trenger å få alt muntlig og gjerne med T-skje.''

Teskje, ikke T-skje. Man bruker den jo i teen, den har ikke fått navnet sitt fordi den har T-fasong som en T-skjorte... ;o)

Gjest jaja - har sånn å gjøre så

''De trenger å få alt muntlig og gjerne med T-skje.''

Teskje, ikke T-skje. Man bruker den jo i teen, den har ikke fått navnet sitt fordi den har T-fasong som en T-skjorte... ;o)

Ja - det var viktig å rette på dette i denne sammenheng gitt

trollemor;o)

Nei, jeg har ingen problemer med å si hva jeg mener- men er lei av det x antall ganger. Jeg har kommentert prioriteringene hans før og da er svaret at jeg vet at han må se/spille.....

Om du kaller en person over 30 år ung og uerfaren så får du bare gjøre det....

Ja, 30 år er ungt!!!! Når du er 40 skjønner du det og du vil også (forhåpentligvis) skjønne mye mer om mangt og meget.

Gjest Elextra

''Nå er det lenge siden du har sett han og han prioriterer å sitte hjemme og se på et sportsmesterskap i 3 kvelder på rad !!! Er dette akseptabelt eller ikke? Har jeg grunn til å bli sur????''

Jeg er glad jeg ikke har en slik kjæreste, ja. Når det er sagt ville jeg neppe bli sammen meden som var så interessert i å se sport på TV i utgangspunktet.

Dyrket han interessen på samme måten da dere ble sammen? I så fall har du liten grunn til å bli sur nå.

Synes uansett tre dager for å dyrke en sær interesse og nedprioritere kjæresten bør være akseptabelt, men det spørs jo litt på i hvilken grad du kanskje føler deg lavt prioritert fra før.

Annonse

trollemor;o)

Det har jeg ingen forståelse for. Da bryr man seg ikke mye....Det hadde stilt seg anerledes om jeg hadde truffet han i går eller for noen dager siden. Da kunne jeg ha vært enig med deg.

Da har jeg bare et forsalag til deg: DROPP HAM!!!!

(Dette kommer faktisk ikke til å forandre seg, iallefall ikke i den grad du ønsker det)

Syns det var helt greit jeg:o) Er fornøyd med å ha lært noe i dag også, og det bare noen minutter over 9!

''Er fornøyd med å ha lært noe i dag også, og det bare noen minutter over 9!''

Nå får jeg litt assossiasjoner til Lillebjørn Nilsens "Se alltid lyst på livet"! :-) Fint innstilling! :-)

Ja, 30 år er ungt!!!! Når du er 40 skjønner du det og du vil også (forhåpentligvis) skjønne mye mer om mangt og meget.

''Ja, 30 år er ungt!!!! Når du er 40 skjønner du det og du vil også (forhåpentligvis) skjønne mye mer om mangt og meget.''

Ja, som 40-åring synes man at 30-åringer er ganske unge, men det går jo mest på slikt som færre rynker og ikke knirk i kroppen;-)

De umodne trekkene en mann har som 30-åring er jeg derimot stygt redd han har også som 40-åring...

''Nå er det lenge siden du har sett han og han prioriterer å sitte hjemme og se på et sportsmesterskap i 3 kvelder på rad !!! Er dette akseptabelt eller ikke? Har jeg grunn til å bli sur????''

Jeg er glad jeg ikke har en slik kjæreste, ja. Når det er sagt ville jeg neppe bli sammen meden som var så interessert i å se sport på TV i utgangspunktet.

Dyrket han interessen på samme måten da dere ble sammen? I så fall har du liten grunn til å bli sur nå.

Synes uansett tre dager for å dyrke en sær interesse og nedprioritere kjæresten bør være akseptabelt, men det spørs jo litt på i hvilken grad du kanskje føler deg lavt prioritert fra før.

''Når det er sagt ville jeg neppe bli sammen meden som var så interessert i å se sport på TV i utgangspunktet.''

Enig...

trollemor;o)

''Er fornøyd med å ha lært noe i dag også, og det bare noen minutter over 9!''

Nå får jeg litt assossiasjoner til Lillebjørn Nilsens "Se alltid lyst på livet"! :-) Fint innstilling! :-)

:o)

Det er noen ord jeg aldri blir helt klok på og syns det er fryktlig greit å få det oppklart.

Jeg trodde at alle ønsket å se kjæresten sin med jevne mellomrom uahvengig av om du er mann eller kvinne... Derfor bør han fostå dette utenom å få det inn med t-skje.

Menn må få myyyye inn med teskje!

Du kan ikke forvente at han skal forstå hva du tenker, ønsker og mener om du ikke sier det til ham. Ikke hint, men si hva du mener.

Vi er forskjellig skrudd sammen alle sammen, og vi kan ikke forvente at noen skal være tankelesere :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...