youto Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg er ei jente som hadde turbulent forhold med en mann i 3 år. Det ble slutt, så satset vi igjen men det gikk ikke. Vi såret hverandre mye og mye vondt skjedde. Vi hadde ikke kontakt på 1 år, men så fikk vi kontakt i fjord høst igjen. han hadde da dame, men vi fikk en god vennskapelig kontakt og jeg traff han og damen flere ganger. Jeg hadde ikke følelser eller noe for han lenger, men så var vi på fest sammen, og da kysset han meg i skjul. han sa han hadde følelser for meg fortsatt, jeg ble forvirret og kjente at følelsene for han begynte å dukke opp igjen og. Vi holdt kontakten og han snakket mye om alt det negative med damen sin, jeg ble sjokkert flere ganger og. han hadde en kamerat som ikke likte damen hans heller, som vi var mye med og. Han flørtet med meg og slikt bak ryggen hennes i et par mndr. Men så gjorde han det slutt og så hadde vi det fint et par uker. Jeg var mye med han og hos han, hjelpte han med husarbeid og alt, han sa jeg er så snill og god jente, Men så forandret han seg, var mer stille og usikker på ting mellom oss. han ville vi skulle vente og se hvordan det gikk med oss før vi ble kjærester. Dette gjorde meg usikker for jeg visste ikke hva som skurret hos han, jeg spurte han om han angret men nei det gjorde han ikke. han følte ikke mer for exdamen heller sa han. Jeg prøvde å prate med han men han sa ikke mye, jeg ble veldig usikker og dette påvirket psyken min. Jeg prøvde å hjelpe han. Men følte ikke jeg fikk noe takk for det. Han hadde fortsatt kontakt med exen, han sa de var venner og ville ikke hun noe vondt. Han viste meg tilslutt ikke noe intresse, og en kveld kikket jeg på moben hans. jeg følte noe var galt. og da hadde han og exen sendt flørte mldr til hverandre. Han inviterte hun med på ting, og han omtalte meg som verdiløs til hun. nevnte at vi hadde hatt sex og slikt. Plutselig hadde han snudd helt om, jeg ble jævla såret,og vekket han, jeg spurte hvorfor han oppførte seg slik, og da ble han sint og slo meg i ansiktet, skubbet meg i veggen, og kastet meg ut i sinne. kaldte meg mye dritt. jeg dro derfra i tårer, og dagen etterpå var jeg rød og hoven i ansiktet. jeg tok ikke kontakt med han, men så sendte han meg mld, vi snakket litt, men han bad ikke om unnskyldning for noe. spurte ikke hvordan jeg hadde det heller. Han oppførte seg som om ikke noe hadde skjedd. Etter dette er jeg blitt redd han og usikker på alt. jeg vil ikke være nær han lenger. han har sendt et par mldr men ikke noe mere. Han har aldri klart å være alene, må ha ny dame med engang et forhold avsluttes. så jeg tror han prøver å få exen tilbake, som han har omtalt veldig negativt. Men jeg vet han har gjort det ovenfor meg tidligere og. Han har aldri innrømmet noe til meg, selv når jeg har hatt bevis på at han har løyet til meg. Jeg får vondt inni meg hvis jeg ser han tilfeldigvis et sted. så jeg er usikker på hva jeg skal gjøre, og hvorfor er han slik mot meg? Hvorfor kunne han ikke fortelle meg sannheten om hva han føler og vil? men jeg fortjener sikkert å bli behandlet slik. Håper noen vil skrive til meg. Hilsen Jente 29 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345506-hvorfor-er-han-slik/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 For din egen del; Hold deg unna denne mannen!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345506-hvorfor-er-han-slik/#findComment-2932221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tekanna Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg reagerer på at du sier du fortjener å ha det sånn, for det gjør du ikke! Kom deg unna denne ustabile mannen, og finn deg en som ikke gjør deg redd, utrygg og usikker. Det er ikke sånn det skal føles når man er sammen med noen. Han slår, lyver og utnytter deg jo.... Kutt all kontakt, hev hodet ditt og finn deg en som er snill mot deg:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345506-hvorfor-er-han-slik/#findComment-2932251 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Så forferdelig slitsomt! Kutt kontakten med ham, han trekker deg bare ned. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345506-hvorfor-er-han-slik/#findComment-2932263 Del på andre sider Flere delingsvalg…
youto Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 For din egen del; Hold deg unna denne mannen!!!!! Hva slags type mener dere han er? Jeg føler han har noen psykopatisk trekk. hva mener dere? Han viser jo lite eller ingen interesse for hvordan jeg har det. han har ikke bedt om unnskyldning for at han slo og dyttet meg. Han har problemer å snakke om følelser og å vise følelser. Han er ustabil i humør og væremåte, kan være kald og ikke bry seg. Han kan ikke innrømme ting, selv om jeg vet han lyver eller går bak ryggen min. Han prioriterer kun det han har interesse for og har lyst til. Han er uhygenisk, skittent hjem. Han er impulsiv, han planlegger å gjøre ting, han starter på noe, men blir sjeldent fullført. Han er sprudlende og blid og gir godt inntrykk av seg selv til folk han ikke kjenner godt. Han snakker negativt om andre bak ryggen dees, han kan lyve for å oppnå egne fordeler. Det er vanskelig å diskutere med han, å løse problemer, da bare blir han sint eller går en tur. Han klarer ikke å leve alene, når et forhold er over så starter han et nytt forhold ganske raskt etterpå. Han roter med flere damer samtidig. Han er følesesmessig ustabil og er flørtende mot andre jenter, kaller meg sjalu og slikt, fordi jeg kan reagere på det og bli lei meg. Jeg blir lei meg og usikker på måten han er på ovenfor meg, har det ikke godt. Jeg er ikke perfekt selv men prøver å gjøre så godt jeg kan og være positiv og glad ovenfor han. Men når han ikke viser interesse og ikke bryr seg, han sier han vil vente å se hvordan kontakten vår er før det blir noe mere. Å ha sex med han er ikke intimt eller gir meg noe følelse på at han er glad i meg. Han har sagt han er glad i meg noen ganger, men når han har forandret seg slik negativt så føles det som jeg ikke betyr noe for han. Han ville kjøpe en ting til ei han kjenner på noen tusen kroner, og jeg fikk ikke vite det av han. men av hun. Jeg syns det hørtes rart ut å gjøre det, og da jeg nevnte det til han så fikk jeg høre jeg var sjalu. Han har ikke villet prate mye om ting heller med meg. Jeg føler det er galt å skrive opp alt det gale her, men jeg har ikke mangen å dele tankene mine med. føler det er noe galt med meg, siden han mener jeg har blitt sjalu for et par ting, og det har liksom vært med på at han vil vente med hvordan det skal gå med oss. Jeg føler jeg må¨være en annen en den jeg er når jeg har kontakt med han. jeg har mange ganger lagt meg selv tilsides for å tilfredstille hans behov. Det at han slo meg og kastet meg ut gjør ikke mest vondt, det er det psykiske som er værst. Men jeg har fortsatt litt følelser for han, og jeg ble dårlig når jeg plutselig ser han tilfeldig. Det har vært lite kontakt den siste uken, jeg bør vel kutte kontakten helt med han? hva er best? Jeg blir og lei meg for at han mest sannsynlig har noe på gang med exen sin. Men han har behandlet hun like dårlig vet eg, men hun er ikke 100% oppegående i hodet. Han liker best å være med folk fra 16 og oppover i 20 årene. selv er han snart 40 år. Føler meg idiotisk som skriver alt dette, jeg trenger fortsatt gode råd, følelsene sier noe, fornuften sier noe annet. Jeg er nok bare dum og naiv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345506-hvorfor-er-han-slik/#findComment-2932314 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hva slags type mener dere han er? Jeg føler han har noen psykopatisk trekk. hva mener dere? Han viser jo lite eller ingen interesse for hvordan jeg har det. han har ikke bedt om unnskyldning for at han slo og dyttet meg. Han har problemer å snakke om følelser og å vise følelser. Han er ustabil i humør og væremåte, kan være kald og ikke bry seg. Han kan ikke innrømme ting, selv om jeg vet han lyver eller går bak ryggen min. Han prioriterer kun det han har interesse for og har lyst til. Han er uhygenisk, skittent hjem. Han er impulsiv, han planlegger å gjøre ting, han starter på noe, men blir sjeldent fullført. Han er sprudlende og blid og gir godt inntrykk av seg selv til folk han ikke kjenner godt. Han snakker negativt om andre bak ryggen dees, han kan lyve for å oppnå egne fordeler. Det er vanskelig å diskutere med han, å løse problemer, da bare blir han sint eller går en tur. Han klarer ikke å leve alene, når et forhold er over så starter han et nytt forhold ganske raskt etterpå. Han roter med flere damer samtidig. Han er følesesmessig ustabil og er flørtende mot andre jenter, kaller meg sjalu og slikt, fordi jeg kan reagere på det og bli lei meg. Jeg blir lei meg og usikker på måten han er på ovenfor meg, har det ikke godt. Jeg er ikke perfekt selv men prøver å gjøre så godt jeg kan og være positiv og glad ovenfor han. Men når han ikke viser interesse og ikke bryr seg, han sier han vil vente å se hvordan kontakten vår er før det blir noe mere. Å ha sex med han er ikke intimt eller gir meg noe følelse på at han er glad i meg. Han har sagt han er glad i meg noen ganger, men når han har forandret seg slik negativt så føles det som jeg ikke betyr noe for han. Han ville kjøpe en ting til ei han kjenner på noen tusen kroner, og jeg fikk ikke vite det av han. men av hun. Jeg syns det hørtes rart ut å gjøre det, og da jeg nevnte det til han så fikk jeg høre jeg var sjalu. Han har ikke villet prate mye om ting heller med meg. Jeg føler det er galt å skrive opp alt det gale her, men jeg har ikke mangen å dele tankene mine med. føler det er noe galt med meg, siden han mener jeg har blitt sjalu for et par ting, og det har liksom vært med på at han vil vente med hvordan det skal gå med oss. Jeg føler jeg må¨være en annen en den jeg er når jeg har kontakt med han. jeg har mange ganger lagt meg selv tilsides for å tilfredstille hans behov. Det at han slo meg og kastet meg ut gjør ikke mest vondt, det er det psykiske som er værst. Men jeg har fortsatt litt følelser for han, og jeg ble dårlig når jeg plutselig ser han tilfeldig. Det har vært lite kontakt den siste uken, jeg bør vel kutte kontakten helt med han? hva er best? Jeg blir og lei meg for at han mest sannsynlig har noe på gang med exen sin. Men han har behandlet hun like dårlig vet eg, men hun er ikke 100% oppegående i hodet. Han liker best å være med folk fra 16 og oppover i 20 årene. selv er han snart 40 år. Føler meg idiotisk som skriver alt dette, jeg trenger fortsatt gode råd, følelsene sier noe, fornuften sier noe annet. Jeg er nok bare dum og naiv. Kjære deg. Les innlegget ditt en gang til. Jeg finner ikke en eneste grunn til at du skal ha noe mer med denne mannen å gjøre! Du kommer aldri til å få det godt sammen med ham. Det er IKKE deg det er noe galt med, det er HAN. Ikke la han ha noen innflytelse på deg. Kutt kontakten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345506-hvorfor-er-han-slik/#findComment-2932315 Del på andre sider Flere delingsvalg…
songbirdy Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hei. Han har helt sikkert noen positive sider som "overskygger" de negative, iallefall når påvirkningskraften hans er størst. Og da får man jo litt håp, eller de gode følelsene øker. Man får følelsen av at det ER jo ikke BARE elendighet! Det KAN jo gå bra! Det tror jeg dessverre du bare kan glemme. Du trenger råd sier du - samtidig så vet du godt hvordan det må være og hvorfor. Du lurer på hvorfor han er som han er - men har det noen hensikt å finne ut om han kan passe inn under en diagnose eller "tilstand" da? Gjør det saken annerledes? Faktum er at han er som han ER - og er garantert langt forbi stadiet å kunne "reddes". Han er garantert ikke interessert i å endre seg eller utredes for å finne ut at han har en "feil" eller et "problem" ved sin personlighet. Han har jo ikke feil! Han vil ikke diskutere problemstillingen engang. Så det er nok nytteløst... Men selv om du har litt følelser for han fremdeles, så går det fint an å holde seg unna han og klare å komme over han. Jeg har selv kjent på kjærlighetssorg eller "stikk" i hjertet opptil 2-3 år etter at det var slutt med vedkommende. Det kan sitte i, men du må bare stålsette deg og bestemme deg for at du ikke skal bli et OFFER her. Du skal ikke gå tilbake til han og bli redusert til et minimum av deg selv. Han kommer til å trykke deg ned, han kommer til å ødelegge deg. Det kjenner du allerede. Jeg vet at det er vanskelig, men du må bare bestemme deg for å fylle hverdagene dine med noe positivt og godt for deg selv, og få positive impulser fra andre steder. At han driver med både den ene og den andre eks eller ny dame, må du lukke ut av hodet. Det GÅR over, med tiden vil det bli mindre og mindre viktig og fokuset ditt havner andre steder. Finn styrken inni deg selv til å stå imot, og ignorer all kontakt med denne mannen! Lykke til!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345506-hvorfor-er-han-slik/#findComment-2932321 Del på andre sider Flere delingsvalg…
youto Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Hei. Han har helt sikkert noen positive sider som "overskygger" de negative, iallefall når påvirkningskraften hans er størst. Og da får man jo litt håp, eller de gode følelsene øker. Man får følelsen av at det ER jo ikke BARE elendighet! Det KAN jo gå bra! Det tror jeg dessverre du bare kan glemme. Du trenger råd sier du - samtidig så vet du godt hvordan det må være og hvorfor. Du lurer på hvorfor han er som han er - men har det noen hensikt å finne ut om han kan passe inn under en diagnose eller "tilstand" da? Gjør det saken annerledes? Faktum er at han er som han ER - og er garantert langt forbi stadiet å kunne "reddes". Han er garantert ikke interessert i å endre seg eller utredes for å finne ut at han har en "feil" eller et "problem" ved sin personlighet. Han har jo ikke feil! Han vil ikke diskutere problemstillingen engang. Så det er nok nytteløst... Men selv om du har litt følelser for han fremdeles, så går det fint an å holde seg unna han og klare å komme over han. Jeg har selv kjent på kjærlighetssorg eller "stikk" i hjertet opptil 2-3 år etter at det var slutt med vedkommende. Det kan sitte i, men du må bare stålsette deg og bestemme deg for at du ikke skal bli et OFFER her. Du skal ikke gå tilbake til han og bli redusert til et minimum av deg selv. Han kommer til å trykke deg ned, han kommer til å ødelegge deg. Det kjenner du allerede. Jeg vet at det er vanskelig, men du må bare bestemme deg for å fylle hverdagene dine med noe positivt og godt for deg selv, og få positive impulser fra andre steder. At han driver med både den ene og den andre eks eller ny dame, må du lukke ut av hodet. Det GÅR over, med tiden vil det bli mindre og mindre viktig og fokuset ditt havner andre steder. Finn styrken inni deg selv til å stå imot, og ignorer all kontakt med denne mannen! Lykke til!! Hei og tusen takk for at du ville bruke tid på å skrive litt fornuftigt til meg:) Jeg er enig med deg i alt du skriver, det er jo sant at ingen er bare god og ingen er bare vond. men han er det desverre mer negativt med enn positivt. Mine foreldrer sier jeg bør holde meg unna han også, og andre jeg har snakket med om dette, men er ikke så mange. Men jeg er svak kjenner jeg, før var jeg en helt annen person. Han har psyket meg ned bevist eller ubevisst, jeg vet ikke. Og jeg har vel hatt et håp om at han skulle være glad i meg slik jeg er, at det han sa til meg var sant. at han ville bry seg om meg og gi meg den kjærligheten i starten i forholdet da vi var sammen. Men det varte jo kun et par mndr. Så forandret han seg. Han utnyttet meg ved å bo hos meg så han kunne betale ned gjelden sin, og da han fikk bedre råd da fant han en leilighet, og meningen var at vi skulle flytte dit sammen, men da ble han usikker på alt, han ville ikke at jeg skulle flytte mine ting dit, i tillfelle det ble slutt. jeg føler han kun var sammen med meg for å bli gjeldsfri. dette nekter han på. folk sier jeg har vært dumsnill ovenfor han, og det har jeg vært. men slik er det å være godtroende. Men hvis han drikker alkohol så kan han snakke om følelser og slikt, men å innrømme ting gjør han ikke da engang. Jeg tror han har store problemer med seg selv, men han vil ikke snakke om det. har prøvd å prate med han om det. Jeg tenker jo og at er det meg eller han det er noe galt med? jeg er usikker selv om jeg vet han har behandlet meg dårlig. Når jeg har konfontrert han for ting jeg vet han har løyet til meg om, og som jeg har hatt bevis for, så har han ikke innrømmet det, men sagt at jeg ikke tror på han i det hele tatt, og jeg er sjalu og fantaserer. Jeg må vel bare være hard og ikke ta kontakt med han, og ikke kontakte han igjen. Er redd for å treffe på han igjen, men det kommer jeg vel til å gjøre igjen. Jeg håper jeg engang vil finne en å bli glad i. en som fortjener meg og som jeg fortjener og. Værste er at jeg tenker på han nesten hele tiden og. Men jeg får prøve å fokusere på andre ting og da blir det vel lettere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345506-hvorfor-er-han-slik/#findComment-2932334 Del på andre sider Flere delingsvalg…
youto Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Kjære deg. Les innlegget ditt en gang til. Jeg finner ikke en eneste grunn til at du skal ha noe mer med denne mannen å gjøre! Du kommer aldri til å få det godt sammen med ham. Det er IKKE deg det er noe galt med, det er HAN. Ikke la han ha noen innflytelse på deg. Kutt kontakten. Han ringte meg og vi pratet litt hyggelig, så spurte jeg om kontakten med exen og han svarte at han ikke var intressert å høre på det. og ble sur. Jeg fatter ikke at jeg gidder altså... nå har jeg det vondt igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345506-hvorfor-er-han-slik/#findComment-2932445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Han ringte meg og vi pratet litt hyggelig, så spurte jeg om kontakten med exen og han svarte at han ikke var intressert å høre på det. og ble sur. Jeg fatter ikke at jeg gidder altså... nå har jeg det vondt igjen. Nei, men dette gidder du da heller ikke. Jeg sier ikke at det er lett, men du VET at han ikke er noe å satse på, så du må stålsette deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345506-hvorfor-er-han-slik/#findComment-2932628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hva slags type mener dere han er? Jeg føler han har noen psykopatisk trekk. hva mener dere? Han viser jo lite eller ingen interesse for hvordan jeg har det. han har ikke bedt om unnskyldning for at han slo og dyttet meg. Han har problemer å snakke om følelser og å vise følelser. Han er ustabil i humør og væremåte, kan være kald og ikke bry seg. Han kan ikke innrømme ting, selv om jeg vet han lyver eller går bak ryggen min. Han prioriterer kun det han har interesse for og har lyst til. Han er uhygenisk, skittent hjem. Han er impulsiv, han planlegger å gjøre ting, han starter på noe, men blir sjeldent fullført. Han er sprudlende og blid og gir godt inntrykk av seg selv til folk han ikke kjenner godt. Han snakker negativt om andre bak ryggen dees, han kan lyve for å oppnå egne fordeler. Det er vanskelig å diskutere med han, å løse problemer, da bare blir han sint eller går en tur. Han klarer ikke å leve alene, når et forhold er over så starter han et nytt forhold ganske raskt etterpå. Han roter med flere damer samtidig. Han er følesesmessig ustabil og er flørtende mot andre jenter, kaller meg sjalu og slikt, fordi jeg kan reagere på det og bli lei meg. Jeg blir lei meg og usikker på måten han er på ovenfor meg, har det ikke godt. Jeg er ikke perfekt selv men prøver å gjøre så godt jeg kan og være positiv og glad ovenfor han. Men når han ikke viser interesse og ikke bryr seg, han sier han vil vente å se hvordan kontakten vår er før det blir noe mere. Å ha sex med han er ikke intimt eller gir meg noe følelse på at han er glad i meg. Han har sagt han er glad i meg noen ganger, men når han har forandret seg slik negativt så føles det som jeg ikke betyr noe for han. Han ville kjøpe en ting til ei han kjenner på noen tusen kroner, og jeg fikk ikke vite det av han. men av hun. Jeg syns det hørtes rart ut å gjøre det, og da jeg nevnte det til han så fikk jeg høre jeg var sjalu. Han har ikke villet prate mye om ting heller med meg. Jeg føler det er galt å skrive opp alt det gale her, men jeg har ikke mangen å dele tankene mine med. føler det er noe galt med meg, siden han mener jeg har blitt sjalu for et par ting, og det har liksom vært med på at han vil vente med hvordan det skal gå med oss. Jeg føler jeg må¨være en annen en den jeg er når jeg har kontakt med han. jeg har mange ganger lagt meg selv tilsides for å tilfredstille hans behov. Det at han slo meg og kastet meg ut gjør ikke mest vondt, det er det psykiske som er værst. Men jeg har fortsatt litt følelser for han, og jeg ble dårlig når jeg plutselig ser han tilfeldig. Det har vært lite kontakt den siste uken, jeg bør vel kutte kontakten helt med han? hva er best? Jeg blir og lei meg for at han mest sannsynlig har noe på gang med exen sin. Men han har behandlet hun like dårlig vet eg, men hun er ikke 100% oppegående i hodet. Han liker best å være med folk fra 16 og oppover i 20 årene. selv er han snart 40 år. Føler meg idiotisk som skriver alt dette, jeg trenger fortsatt gode råd, følelsene sier noe, fornuften sier noe annet. Jeg er nok bare dum og naiv. Vær så snill å les det du har skrevet!!! Jeg aner ikke hvilke diagnose denne mannen har, men det spiller ingen rolle. HAn kommer ALDRI, ALDRI, ALDRI til å forandre seg og når han er snilll og hyggelig er han det bare for å oppnå noe til seg selv. Det finnes ikke en eneste grunn til at du skal bruke mer energi på denne mannen. Tenk på deg selv og kom deg unna for alltid! Husk at hvis han er hyggelig så er han det bare for å få deg i garnet. Det er ikke deg det er noe galt med, det er han. Det finnes mange hyggelige og snille mannfolk der ute, se deg rundt og skaff deg et nytt liv sammen med en av de, eller alene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345506-hvorfor-er-han-slik/#findComment-2932647 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Kanskje et bedre spørsmål å stille seg er hvorfor du ser noe som helst i ham. En mann som vingler slik. Bedrar kjæresten sin og snakker dritt om henne. Hvorfor skulle han behandle deg bedre? Det finnes bedre menn å velge på. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345506-hvorfor-er-han-slik/#findComment-2932721 Del på andre sider Flere delingsvalg…
songbirdy Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hei og tusen takk for at du ville bruke tid på å skrive litt fornuftigt til meg:) Jeg er enig med deg i alt du skriver, det er jo sant at ingen er bare god og ingen er bare vond. men han er det desverre mer negativt med enn positivt. Mine foreldrer sier jeg bør holde meg unna han også, og andre jeg har snakket med om dette, men er ikke så mange. Men jeg er svak kjenner jeg, før var jeg en helt annen person. Han har psyket meg ned bevist eller ubevisst, jeg vet ikke. Og jeg har vel hatt et håp om at han skulle være glad i meg slik jeg er, at det han sa til meg var sant. at han ville bry seg om meg og gi meg den kjærligheten i starten i forholdet da vi var sammen. Men det varte jo kun et par mndr. Så forandret han seg. Han utnyttet meg ved å bo hos meg så han kunne betale ned gjelden sin, og da han fikk bedre råd da fant han en leilighet, og meningen var at vi skulle flytte dit sammen, men da ble han usikker på alt, han ville ikke at jeg skulle flytte mine ting dit, i tillfelle det ble slutt. jeg føler han kun var sammen med meg for å bli gjeldsfri. dette nekter han på. folk sier jeg har vært dumsnill ovenfor han, og det har jeg vært. men slik er det å være godtroende. Men hvis han drikker alkohol så kan han snakke om følelser og slikt, men å innrømme ting gjør han ikke da engang. Jeg tror han har store problemer med seg selv, men han vil ikke snakke om det. har prøvd å prate med han om det. Jeg tenker jo og at er det meg eller han det er noe galt med? jeg er usikker selv om jeg vet han har behandlet meg dårlig. Når jeg har konfontrert han for ting jeg vet han har løyet til meg om, og som jeg har hatt bevis for, så har han ikke innrømmet det, men sagt at jeg ikke tror på han i det hele tatt, og jeg er sjalu og fantaserer. Jeg må vel bare være hard og ikke ta kontakt med han, og ikke kontakte han igjen. Er redd for å treffe på han igjen, men det kommer jeg vel til å gjøre igjen. Jeg håper jeg engang vil finne en å bli glad i. en som fortjener meg og som jeg fortjener og. Værste er at jeg tenker på han nesten hele tiden og. Men jeg får prøve å fokusere på andre ting og da blir det vel lettere. Det er litt av det som gjør det så vanskelig. Følelsene lurer en! De lurer deg til å tro "bedre" om han enn det som er tilfelle. Du VET jo at han lyver, og likevel innrømmer han det ikke, selv om han blir konfrontert med bevis. Det forvirrer deg, og du begynner å tvile på deg selv.. Men du VET jo hva som er sannheten! Så egentlig trenger du ikke tvile, eller fundere på hva som er sant eller ikke. For du VET jo! Det er bra at du tenker at du må kutte ut all kontakt - for det er eneste løsningen her. Fyll livet ditt med andre, koseligere ting. Vi har bare et liv, og for hver dag vi bruker opp på uviktige, negative ting - er en mindre dag å bruke på ting vi virkelig bryr oss om og har lyst til å gjøre. Så tenk positivt og bruk tiden din på det som faktisk betyr noe! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345506-hvorfor-er-han-slik/#findComment-2933256 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.