Gå til innhold

Britney uretusjert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg ser tydelig forskjell paa midje og laar.

Gjest kahloli
Skrevet

Jeg ser tydelig forskjell paa midje og laar.

Ser forskjell på midje og lår også. Syns hun er slank og flott i virkeligheten også jeg.

Skrevet

Jeg tipper du la inn dette innlegget bare for å skrve om kameltær...;-)

Man kan ikke si at hun er retusjert til det ugjenkjennelige, men jeg ser da forskjell både her & der.

Mary Poppins
Skrevet

Litt forskjell er det jo men ikke noe å skrive om. Flott på begge bildene.

Annonse

Gjest Elextra
Skrevet

Litt forskjell er det jo, men hun er flott på begge.

Bildet til venstre blir vel glatt, mer barbiedukke, så hun ser langt mer ekte og menneskelig ut på høyre bilde.

Skrevet

Jeg tipper du la inn dette innlegget bare for å skrve om kameltær...;-)

Man kan ikke si at hun er retusjert til det ugjenkjennelige, men jeg ser da forskjell både her & der.

Selvfølgelig! :0D Men jeg SER ikke noe annen forskjell jeg da. Bortsett fra den ene og det var igrunnen fasinerende.

Gjest verinoca
Skrevet

Hehehe, konge-kameltå!!

ellers har de vel lagt på litt lys og skygge og gjort alle kroppsdeler generelt litt smalere. Men har sa sett langt verre forskjeller enn dette. Synes hun ser flott ut!

Gjest pinlige greier
Skrevet

*rødme*

aner ikke hva en kameltå er, så jeg så ikke den engang.... :S

Gjest verinoca

Annonse

Skrevet

Oooohhh, piiinlig. Saggebukse er tingen. Men når jeg tenker meg om så er ikke rørleggersprekk så sjarmerende heller...

Hvorfor har ikke noen laget en wikiartikkel om det tro..?

Gjest manamana
Skrevet

Hvis du bare ser kameltåen og ikke knærne for eksempel lurer jeg virklig å hva du er fokusert på, og hvor du først ser på folk :-p

Det er forøvrig ikke noe problem å se at lårene og midjen er krympet heller.

Gjest verinoca
Skrevet

Oooohhh, piiinlig. Saggebukse er tingen. Men når jeg tenker meg om så er ikke rørleggersprekk så sjarmerende heller...

Hvorfor har ikke noen laget en wikiartikkel om det tro..?

Er wikiartikkel om camel toe jo; se Mary Poppins' link :-)

Skrevet

Er wikiartikkel om camel toe jo; se Mary Poppins' link :-)

Ja så det.. har for lengst akseptert at jeg nok ikke er særlig av de raskeste rundt om. Hm. Men jeg er grådig god på å brodere stygge ord altså!

Gjest verinoca
Skrevet

Ja så det.. har for lengst akseptert at jeg nok ikke er særlig av de raskeste rundt om. Hm. Men jeg er grådig god på å brodere stygge ord altså!

hehe, de er så kule :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...