Gå til innhold

masse blank utflod/sæd???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest uerfarenlady

Det vil ikke tørke vekk nei. Han har nok kommet i henne ja. Det blir i skjeden og vil renne ut etterhvert.

Neste gang anbefaller jeg å ikke drikke seg så drita at man puler hvem som helst og er for full til å huske det.. :o)

jeg pulte han ikke frivillig jeg, det var en taxisjåfør som tydeligvis forsynte seg.

eneste jeg husker er at han var over meg og jeg gråt og slo etter han, så våknet jeg naken og han sto i døråpningen og så på meg,

og neste morgen rant det masse blankt kliss ut av meg. men jeg var så og si jomfru så skjønte ikke at det var sæd liksom.

Annonse

Gjest Ulvinnen

jeg pulte han ikke frivillig jeg, det var en taxisjåfør som tydeligvis forsynte seg.

eneste jeg husker er at han var over meg og jeg gråt og slo etter han, så våknet jeg naken og han sto i døråpningen og så på meg,

og neste morgen rant det masse blankt kliss ut av meg. men jeg var så og si jomfru så skjønte ikke at det var sæd liksom.

Da går du til politiet og anmelder ham. Ikke vask sengetøyet, der kan DNA-et i sæden hans brukes som bevis mot ham.

Gjest uerfarenlady

Da går du til politiet og anmelder ham. Ikke vask sengetøyet, der kan DNA-et i sæden hans brukes som bevis mot ham.

Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde gjort det...

Men det er 7 år siden. :(

Jeg bare fortrengte det hele...

Angrer fryktelig på at jeg ikke dro til politi eller sykehus rett etterpå.

Gjest Ulvinnen

Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde gjort det...

Men det er 7 år siden. :(

Jeg bare fortrengte det hele...

Angrer fryktelig på at jeg ikke dro til politi eller sykehus rett etterpå.

Ja, det var synd at du ikke gjorde noe da. Det er nok for sent nå, tviler på at de vil finne ut hvem sjåføren var når det har gått så lang tid.

Enda godt at du ikke ble gravid eller fikk noen kjønssykdommer.

Gjest Stinepine

Litt rart at du skulle spørre om akkurat DISSE tingene, 7 år senere, når det gjelder en såpass spesiell situasjon. Hvorfor henger du deg opp i dette med hvilke væsker som renner ut når det skjedde for så lenge siden?

Sæd er uansett som regel mer hvitt en blankt. Den blanke væsken er mye sannsynlig din egen smørevæske. Den produseres vanligvis automatisk under samleie, uavhengig som du er opphisset eller ei.

Jeg har selv blitt utsatt for overgrep i fylla da jeg var yngre og det beste du kan gjøre er å ikke dvele over det. Du skal bare være glad for at du ikke husker så mye og at det tross alt gikk så bra som det gikk.

Gjest uerfarenlady

Litt rart at du skulle spørre om akkurat DISSE tingene, 7 år senere, når det gjelder en såpass spesiell situasjon. Hvorfor henger du deg opp i dette med hvilke væsker som renner ut når det skjedde for så lenge siden?

Sæd er uansett som regel mer hvitt en blankt. Den blanke væsken er mye sannsynlig din egen smørevæske. Den produseres vanligvis automatisk under samleie, uavhengig som du er opphisset eller ei.

Jeg har selv blitt utsatt for overgrep i fylla da jeg var yngre og det beste du kan gjøre er å ikke dvele over det. Du skal bare være glad for at du ikke husker så mye og at det tross alt gikk så bra som det gikk.

Herregud for en kommentar.

Hva er vitsen med å være så forbanna ufølsom?

Hva bryr det deg om grunnen til at jeg spørr om dette 7 år senere?

Jeg har erfart ettersom jeg er mer erfaren at sæden er blank når an går på dass etterpå.

Den er hvit med en gang hvis han spruter på magen din.

Mary Poppins

Jeg har erfart ettersom jeg er mer erfaren at sæden er blank når an går på dass etterpå.

Da har du jo svaret selv da :)

Annonse

Mary Poppins

Vet ikke jeg!

Prøver spore opp taxisjåføren jeg, og tenker jeg skal spørre han hva som skjedde.

:)

Det kan nok bli en veldig vanskelig oppgave, og sannsynligvis vil han nok ikke innrømme at han hadde sex (voldtok) deg :(

Men ønsker deg lykke til!!!

Gjest Stinepine

Beklage at jeg kanskje var litt ufølsom. Men det var noe i måten du skrev innlegget på som fikk meg til å reagere litt. Måten du skrev på var såpass spesiell og det var uklart hva du egentlig ville med innlegget.

Var det overgrepet du ønsket å dele med noen eller ren nysgjerrighet om hvilken farge sæd er?

Slik jeg har forstått det nå er det overgrepet som er hovedpoenget og det ble utydelig i utgangspunktet. Du burde kanskje skrevet i forum for overgrep i stedet? Der får du nok støtte og gode råd hvis du sliter med dette i ettertid.

Gjest uerfarenlady

Beklage at jeg kanskje var litt ufølsom. Men det var noe i måten du skrev innlegget på som fikk meg til å reagere litt. Måten du skrev på var såpass spesiell og det var uklart hva du egentlig ville med innlegget.

Var det overgrepet du ønsket å dele med noen eller ren nysgjerrighet om hvilken farge sæd er?

Slik jeg har forstått det nå er det overgrepet som er hovedpoenget og det ble utydelig i utgangspunktet. Du burde kanskje skrevet i forum for overgrep i stedet? Der får du nok støtte og gode råd hvis du sliter med dette i ettertid.

Det jeg lurer på er jo å vite hvor langt han egentlig gikk. Jeg var drita og husker bare enkelte glimt, som at han er over meg og jeg slår rundt med armene mine, og at jeg så ligger naken på en seng og han står i døråpningen fullt påkledd og ser på meg. Og jeg føler meg veldig krenket fordi der ligger jeg naken og hadde ikke barbert meg på flere dager, aldri i livet om jeg hadde drevet å kledd av meg selv. En stygg taxisjåfør. Det er ingen logikk i dette. Hvis det umulig kan være sæd som renner ut neste morgen, så må det jo være min egen utflod, noe jeg trodde tidligere at å drikke hjemmebrent skaper en stor mengde blank utflod dagen derpå.

Men så hadde jeg sex for noen dager siden og han kom inni meg, og da gikk jeg på do etterpå og tørket meg pga dette blanke klisset hans som er sæd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...