Gå til innhold

Brannfarlige filler

Gjest Hva gjør man med de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man med brannfarlige filler? Eller foreksempel bomulsdotter med neglelakkfjerner på? Er det så lite at det trolig fordamper fort og kan kastes i vanlig søppel? Er det lurest å legge de i de vann først?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har skylt slike bomullsdotter under springen før jeg kaster de - sånn for sikkerhets skyld.

Skrevet

Jeg skyller dem ned i do.

Det har jeg ikke lyst til, da jeg er redd for at doen skal gå tett etterhvert. Ellers må jeg bruke dopapir istedenfor bomull?!

Skrevet

Det har jeg ikke lyst til, da jeg er redd for at doen skal gå tett etterhvert. Ellers må jeg bruke dopapir istedenfor bomull?!

Putte dem i en liten plastpose, knyte godt igjen og gå ut og legge dem i dunken ute med en gang?

Skrevet

Enten legg dem ute så de får dampet eller skylle i vann.

Annonse

candyqueen_83
Skrevet

Jeg skyller det i kaldt vann før jeg kaster det.

brilleslangen
Skrevet

De gangene negllakkfjerneren er i bruk brukes dopapir her i huset. Og papiret skylles ned i toalettet etterpå... ting med andre selvantellige væsker på(meget sjelden) legges utendørs...

Gjest Dolores77
Skrevet

Om du har brukt ting som ikke bør skylles i toalettet er det lurt å skylle i rikelig kaldt vann før du vrir det godt og kaster det.

Skrevet

jeg bare kaster det rett i søpla jeg. Aldri tenkt over det..

Skrevet

Her vi bor (sørlandet) så har vi en liten rød søppeldunk til slike ting som maling mm. som er brannfarlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...