Gå til innhold

Når hun slutter å svare på meldinger.

Anbefalte innlegg

Gjest Pågangsmot mann 39

Hva er galt da?

Har hun funnet en annen?Har jeg sagt noe galt?bør jeg ta et hint?

Jeg har vært i et forhold i noen år slik at jeg er litt "rusten" når det gjelder sjekking og etablering av et nytt forhold.

Det bør kanskje nevnes at hun er 11 år yngre.Vi har visst av hverandre før men ble kjent med hverandre for en måned siden.

Fortsetter under...

Gjest Pågangsmot mann 39

Da er man som regel ikke interessert, og litt for feig til å si ifra.

Kunne tenkt meg å ha kontakt med noen som er litt eldre enn dette,eventuelt 3-4 år yngre enn meg, men får ikke kontakt med damer i denne alderen.

Et vanlig problem for flere menn antakelig?

Annonse

Mary Poppins

Kunne tenkt meg å ha kontakt med noen som er litt eldre enn dette,eventuelt 3-4 år yngre enn meg, men får ikke kontakt med damer i denne alderen.

Et vanlig problem for flere menn antakelig?

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være noe problem :)

Gjest Pågangsmot mann 39

Hvor lenge er det siden hun har svart da? Har hun hatt annen aktivitet på facebook i mellomtiden, uten å svare deg på dine meldinger?

:-)

Det er 6 dager siden hun svarte meg på siste melding.Jeg har sendt en melding etter der for 5 dager siden. Den har hun ikke svart på.

Hun har vært inne på Facebook etter der ja.

Gjest Pågangsmot mann 39

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være noe problem :)

Nei, egentlig ikke jeg heller, men når jeg sender melding på ulike nettsteder til damer som er nærmere min alder, så er det få som svarer.

Og når de svarer, så får jeg oftest som regel ett svar,av de som jeg ønsker å bli bedre kjent med, og så slutter de å skrive.

Jeg skjønner ikke hvorfor.

Mary Poppins

Nei, egentlig ikke jeg heller, men når jeg sender melding på ulike nettsteder til damer som er nærmere min alder, så er det få som svarer.

Og når de svarer, så får jeg oftest som regel ett svar,av de som jeg ønsker å bli bedre kjent med, og så slutter de å skrive.

Jeg skjønner ikke hvorfor.

Hva skriver du på disse meldingene da? Er dette nettdatings sider? Eller er det facebook o.l du snakker om?

Det er 6 dager siden hun svarte meg på siste melding.Jeg har sendt en melding etter der for 5 dager siden. Den har hun ikke svart på.

Hun har vært inne på Facebook etter der ja.

Vil jo si det er et litt dårlig tegn da ja.

Har dette vært en opplagt flørt, eller har dere mest 'bare sendt litt meldinger' etter at dere ble kjent med hverandre? Det kan hende dere har litt forskjellig oppfatning av situasjonen, og at du har lagt litt mer i det enn henne?

Egentlig litt håpløst å synse noe om, men vanskelig å la være. ;)

Gjest Pågangsmot mann 39

Hva skriver du på disse meldingene da? Er dette nettdatings sider? Eller er det facebook o.l du snakker om?

Det er for det meste nettby da, men har tidligere vært inne på møteplassen.no og Q500.

Jeg skriver nå om vanlige, dagligdagse ting, prøver å få igang en samtale, skriver litt om meg selv, og håper hun vil skrive mere om seg selv jo mere jeg skriver.

Annonse

Gjest min erfaring

Det er for det meste nettby da, men har tidligere vært inne på møteplassen.no og Q500.

Jeg skriver nå om vanlige, dagligdagse ting, prøver å få igang en samtale, skriver litt om meg selv, og håper hun vil skrive mere om seg selv jo mere jeg skriver.

Du må spørre om ting, ikke bare skrive om dette og hint, uten noen egentlig invitasjon til samtale. Man vil jo tross alt bli kjent på et sånt sted, ikke bruke meldingene som en slags dagbok. Jeg har fått meldinger fra personer som bare skriver om seg selv, noe som er særdeles lite interessant, særlig om de ikke skriver oppfølgingsspørsmål til noe jeg har skrevet om meg selv.

Hun er nok ikke interessert. Og bruker en feig måte å "si" det på. Husk at det å finne partner på nett blir litt som å "shoppe". Man går ikke inn i katalogene og ser etter den styggeste, kjedeligste og billigste buksa. Med mindre man er totalt desperat og går med ræva bar!

Skrekkelig men sant. På nett får man ikke føle kjemi med personer. Kun kalde harde fakta, presentert i lekker innpakning.

Mitt beste råd for nettdating er å melde seg inn på sider som KUN sikter mot dette, lage en solid profil med gode bilder av seg selv. Og så møte de man har interesse av i RL fortest mulig over en kaffe. Det er DA man ser hvem personen er. Og man unngår seks mnd med kurtise på en som viser seg å være så lik din bestemor i personlighet at man har lyst å snu i døra..

Ellers vil jeg anbefale å møte på steder hvor voksne damer er i RL. Treningssenter, yogatimer, kurser etc. Eller be venner om å hjelpe til å presentere deg for mulige kvinner. Om de holder en middag og du er bedt, så si at det hadde vært hyggelig om de kjente en dame som er singel så du slipper å føle deg så dust blandt parene.

Forsempel... *sender over godlukt og brylkrem*

Gjest Pågangsmot mann 39

Hun er nok ikke interessert. Og bruker en feig måte å "si" det på. Husk at det å finne partner på nett blir litt som å "shoppe". Man går ikke inn i katalogene og ser etter den styggeste, kjedeligste og billigste buksa. Med mindre man er totalt desperat og går med ræva bar!

Skrekkelig men sant. På nett får man ikke føle kjemi med personer. Kun kalde harde fakta, presentert i lekker innpakning.

Mitt beste råd for nettdating er å melde seg inn på sider som KUN sikter mot dette, lage en solid profil med gode bilder av seg selv. Og så møte de man har interesse av i RL fortest mulig over en kaffe. Det er DA man ser hvem personen er. Og man unngår seks mnd med kurtise på en som viser seg å være så lik din bestemor i personlighet at man har lyst å snu i døra..

Ellers vil jeg anbefale å møte på steder hvor voksne damer er i RL. Treningssenter, yogatimer, kurser etc. Eller be venner om å hjelpe til å presentere deg for mulige kvinner. Om de holder en middag og du er bedt, så si at det hadde vært hyggelig om de kjente en dame som er singel så du slipper å føle deg så dust blandt parene.

Forsempel... *sender over godlukt og brylkrem*

Takk:-)

Det var mange bra innspill.

Kanskje bedre å prøve å utveksle meninger om en felles interesse enn nå-skal-vi-bli-kjent-varianten. Er man ikke på et sjekkested er det nok en del som kan oppleve det vel påtrengende om det kjennes som man blir sjekket opp.

mvh

Takk:-)

Det var mange bra innspill.

Enig i alle inspillene til EnolaGay, med en liten modifikasjon eller nyansering:

Dette med å møtes raskt etter første kontakt på nett er nok litt personavhengig og situasjonsavhengig, og du bør legge litt omhu i hvordan du initierer ønsket om å møtes etter kun få meldinger. For meg var det rimelig turn-off med menn som knapt orket å skrive halvannen melding før de tydeligvis måtte treffe meg for å ikke 'kaste bort tiden på å skrive med meg hvis jeg viste meg å ikke være pen nok/bra nok i virkeligheten'. Så bruk litt humor og glimt og positive vendinger når du vinkler deg mot et ønske om å møtes fort, og legg det gjerne til en uformell og ufarlig situasjon, en kaffe etter jobb f.eks, ikke full middag.

Selv traff jeg aldri noen etter minst en ukes med relativt intensiv og morsom meldingsutveksling, slik at jeg følte at jeg kjente personen allerede før jeg traff dem. Ble i liten grad skuffet over at virkeligheten skilte seg fra det jeg trodde. Har nå både kamerater og samboer truffet via nettdating. :-) To av dem skrev jeg med i 2 måneder før noen av oss hadde tid til å møtes...

Enig i alle inspillene til EnolaGay, med en liten modifikasjon eller nyansering:

Dette med å møtes raskt etter første kontakt på nett er nok litt personavhengig og situasjonsavhengig, og du bør legge litt omhu i hvordan du initierer ønsket om å møtes etter kun få meldinger. For meg var det rimelig turn-off med menn som knapt orket å skrive halvannen melding før de tydeligvis måtte treffe meg for å ikke 'kaste bort tiden på å skrive med meg hvis jeg viste meg å ikke være pen nok/bra nok i virkeligheten'. Så bruk litt humor og glimt og positive vendinger når du vinkler deg mot et ønske om å møtes fort, og legg det gjerne til en uformell og ufarlig situasjon, en kaffe etter jobb f.eks, ikke full middag.

Selv traff jeg aldri noen etter minst en ukes med relativt intensiv og morsom meldingsutveksling, slik at jeg følte at jeg kjente personen allerede før jeg traff dem. Ble i liten grad skuffet over at virkeligheten skilte seg fra det jeg trodde. Har nå både kamerater og samboer truffet via nettdating. :-) To av dem skrev jeg med i 2 måneder før noen av oss hadde tid til å møtes...

Selvfølgelig. Enig med deg. Jeg bare tenkte ikke over å presisere det fordi det for meg var så selvsagt! Men det er det jo nødvendigvis ikke for alle... *fårete smil*

Gjest tenker jeg

Eller telefonen er tom for batteri og hun har rotet bort laderen? Eller kanskje hun er syk? Veldig opptatt med jobb?

Hehe, dette er slik som kvinner tenker rundt menn. Og svaret fra menn er at hvis de virkelig vil ha kontakt med en kvinne så finner de tid, de finner mistede numre og de tar kontakt. Hvis ikke er de ikke interessert.

Hadde vi vært interessert hadde vi tatt kontakt. Eller man kan muligens se for seg lav selvfølelse og redsel dom grunn for vegring. I sistnevnte tilfelle har en uansett ting en bør jobbe med før en innleder kontakt med det andre kjønnet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...