Gå til innhold

Hva er det med meg?

Gjest Vil være singel men klarer det ikke nå plutselig..

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace

Du har et meget bra utseende. Men forøvrig har du INGENTING.

Jeg kjenner en slik kar. Nydelig mann. Sjarmerende. Han har hatt mange damer oppigjennom årene. Først var han den som valgte og vraket etter fote. Så ble han den som ikke klarte å holde på damene, dels fordi han fikk et stygt rykte, dels fordi han oppførte seg som en dritt når forelskelsesperioden var over, dels fordi han dreit ut jentene han var med ved å te seg som en fjortis og glane/kommentere/flørte når de var ute og overalt.

Og så ble han over førti, og ville fortsatt ha damer i tyveårene. Fler og fler lo bak ryggen hans og kalte ham patetisk og pedo. Damene som lot seg sjarmere ble raskt lei av ham når han ikke kom over hvor vakker han selv er! Jentene vokste opp og fant ut at status via pen mann er like morsomt som størknet eggerøre. Status via egen lønn er bedre! ;0)

Nå nærmer han seg femti med stormskritt, er fortsatt ganske søt. Men som oss andre så skjer det jo ting. Bare at han ikke ser det selv. Og inni seg er han ganske ensom, han skjønner ikke helt hva som er "feil" med alle jentene, uten å se innover i seg selv. Litt bitter tror jeg, han henger på oss gifte "gamle" damer (i hans øyne) og maser og gnager om at han er så heldig som slipper å ha ei gammal hægge hengende over seg... og så går han hjem alene eller med noen kompiser.

Som han sier, hvem vil kjøre Volvo når man har kjørt Jaguar... Itte vet jeg, men han står nå fast i snøføyka med jaguaren sin mens gamle volvoer ruller pent forbi! :0)

Haha, nydelig formulert! :D

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest runa ulla

Polyamorøs handler da ikke om å gå bak partnerens rygg, eller å oppføre seg som en drittsekk. :-)

Polyamorøs er å kunne bli forelske i mer enn en person om gangen, og å leve det ut (uten å skjule det for partneren).

Med vennlig hilsen

er fullstendig klar over hva polyamøros er, poenget mitt er at det kanskje er det han er, og bør innse at han er, og at han heller bør søke et polyamorøst forhold så han kan leve det ut uten å gå bak ryggen på noen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...