Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei. jeg har skrevet inn hit og fått svar før. da gjald det også undersøkelse av underlivet hos lege. det gikk greit det, var første gangen.. men jeg skrek til når han førte speculumet inn i sjeden... han måtte roe meg ned før jeg kunne sette bena opp igjen i støttene.. det var veldig vont. han tok en finger i sjeden og en i rumpe og kjente på magen... hva var det vitsen med å ta meg inn i analen da.. har prøvd å finne svaret på det men..

nå bør jeg gå til lege igjen, for det lukter vondt av sjeden min, jeg har mye utflod og problemr med at jeg blir for våt...

men hva om det blir vondt igjen, det var så vondt at jeg nesten ikke klarte å gå hjem.

kan dere pliis hjelpe meg... hav kan jeg gjøre?!

-h-

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34606-underlivsundes%C3%B8kelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...