Gjest Jaja33 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Typen min gjorde det slutt for 1 1/2 år siden. Han sa at han hadde blitt likegyldig til meg, mistet interessen og vi kom ikke til å ha et forhold i fremtiden. Han var ikke klar for et nytt parforhold og satte ikke stor nok pris på meg. Han måtte være for seg selv i lang tid og dette var bare noe han selv måtte finne ut av. Etter 1 1/2 mnd.kom første mld. Deretter kom de med jevne mellomrom- hver 14 dag til 1 gang pr.uke. Etter han hadde sendt meldinger om "alt og ingenting" i 3 mnd. begynte han å hinte om et møte. Det avslo jeg, men møtte han en mnd. senere og vi ble sammens igjen. Han ville ikke prate om hvorfor han gjorde det slutt, men sa at han alltid hadde likt meg. Da kunne han vel ikke være så likegyldig som han hadde sagt tidligere, eller? Nå har han gjort det slutt igjen etter et nytt år sammes. Oppgir samme grunner og plutselig at vi er så ulike. Han nevner noen få ulike interesser uten betydning som kjøre karuseller på Tusenfryd/høydeskrekk, at jeg unngår å fly og at jeg ikke står slalom. Han er snart 40 år, funnet ut hva han ville og sier jeg "hemmer" forholdet! Virker som om han leter etter feil, fordi jeg er med på mange andre aktiviteter. Dette blir for dumt, etter min mening. Jeg kan ikke tro på at han ikke tenkte igjennom forholdet vårt på nytt i den 4 mnd. perioden det var slutt. Her må det være andre grunner til at han gjør det slutt. Det kan nevnes at han første gangen sa at han slet psykisk, og så tror jeg også at han på det tidspunktet ikke hadde glemt x dama. Hun tror jeg er glemt nå, men kanskje det er andre inne i bildet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346125-slutt-for-2-gang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Virker som det er greit å gjøre slutt hver gang han får lyst til å sprite opp sexlivet med noe nytt. En gang shame on you, to ganger shame on me er et greit uttrykk her synes jeg. Dropp fyren og finn deg en som er til å stole på 110%. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346125-slutt-for-2-gang/#findComment-2938573 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest athos Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det kan virke som om følelsene han har for deg svinger en del.Jeg vil ikke si at dette er unormal kanskje. Er man i forhold over lengre tid så vil ikke forelskelsen holde seg konstant hele tiden dessverre. Har selv vært i forhold der følelsene til hun jeg har vært sammen med har svingt veldig.Helt ifra likegyldighet og til at jeg synes at hun er det beste mennesket i verden. Det at han velger å ikke være sammen med deg når følelsene han har for deg er svake, kan det jo være en årsak til?Kanskje han ønsker å skåne deg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346125-slutt-for-2-gang/#findComment-2939292 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaja33 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det kan virke som om følelsene han har for deg svinger en del.Jeg vil ikke si at dette er unormal kanskje. Er man i forhold over lengre tid så vil ikke forelskelsen holde seg konstant hele tiden dessverre. Har selv vært i forhold der følelsene til hun jeg har vært sammen med har svingt veldig.Helt ifra likegyldighet og til at jeg synes at hun er det beste mennesket i verden. Det at han velger å ikke være sammen med deg når følelsene han har for deg er svake, kan det jo være en årsak til?Kanskje han ønsker å skåne deg? Er det mulig å gjøre det slutt fordi følelser svinger og man er usikker på forholdet? Burde ikke en sånn avgjørelse tenkes på lenger enn 1 mnd.? Man skåner jo ingen ved å kutte sånn, men heller motsatt. Hvorfor har dine følelser svinget da? Er det noe hun har gjort og hva er det i såfall? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346125-slutt-for-2-gang/#findComment-2939565 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest athos Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Er det mulig å gjøre det slutt fordi følelser svinger og man er usikker på forholdet? Burde ikke en sånn avgjørelse tenkes på lenger enn 1 mnd.? Man skåner jo ingen ved å kutte sånn, men heller motsatt. Hvorfor har dine følelser svinget da? Er det noe hun har gjort og hva er det i såfall? Hun har ikke gjordt noe. Tror ikke det er noe uvanlig at følelsene man har for noen kan svinge litt av og til.Men jeg er enig i at man trenger ikke å kutte ut noen av den grunn. Det som er mellom meg og kjæresten min er for det første at vi bor et stykke unna hverandre, slik at vi ikke treffes så ofte som ihvertfall jeg hadde ønsket. En annen ting er at våre familier er nokså forskjellige, de omgås ikke hverandre, hennes familie er ikke så interessert i å treffe min familie. Slike ting føler jeg setter kjærligheten på prøve.Det er dette dilemmaet jeg er i akkurat nå.Skal jeg velge henne og hennes famile og mer eller mindre kutte ut min egen familie, eller skal jeg kutte henne ut? Et ganske tøft og brutalt valg jeg har foran meg, for å si det som det er.Jeg er glad i henne, men innser samtidig at et forhold til henne vil by på vanskeligheter.Kjærligheten utholder ikke alt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346125-slutt-for-2-gang/#findComment-2939731 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.