Gå til innhold

Ting som påvirker sexlysten

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert dame

Jeg har i 15 år år fått ekstremt negative tilbakemeldinger fra min samboer, derfor har vi ikke hatt sex nesten på ti år. Nå er jeg så frustrert at jeg flyr i veggene snart. Han oppfører seg eneveldig, kritiserer meg for det minste, er til hinder for godt forhold mellom meg og mine barn ved å avfeie det jeg sier, hjelper meg ikke når jeg blir syk (gir meg kjeft feks når jeg besvimer- grøss og gru), nekter å ta ansvar for det han gjør og tier meg i hjel. Jeg ser ingen lysning. Hvis jeg tar opp ting blir han rasende og beskylder meg for å ville krangle. Jeg har blitt kastet i flere depresjoner pga det. Føler meg tiet ihjel og har fått seksuel dysfunksjon slik jeg forstår det. Får ingen bekreftelse fra han at jeg er en viktig person i hans liv, tvertimot, og når jeg ikke får det så blir jeg låst. Manglende seksuell kontakt får jeg selv skylda for. - Du vil jo ikke, sier han. Han skjønner ikke at vi må snakke, skvære opp og ta ansvar. Han virker så kald og fjern at jeg får direkte angst. Jeg spør meg selv, er dette mitt liv resten av mitt liv. Hva skal jeg gjøre? Er det forsvarlig å fortsette eller bør jeg bare komme meg vekk og begynne å leve mitt eget liv? Grunnen til at jeg tviler er at vi har barn sammen. Jeg får så utrolig dårlig samvittighet når jeg tenker på brudd og er også redd for å miste dem. Og gjør jeg det så kommer jeg aldri opp av depresjonen. Men fortsetter jeg er jeg redd jeg blir ødelagt.Jeg er så i villrede. Føler innimellom at jeg har hengt meg oppi ting, men føler også at han krever at jeg bare glemmer uten å ha fått en unnskyldning. Jeg klarer det bare ikke selvom jeg jo vil. Er jo bare et menneske. Jeg frykter for min psykiske helse om dette fortsetter, men er også redd for å bli kasta ut i ensomheten siden vi bor langt unna min slekt. Jeg aner ikke hva er rett å gjøre! Hjelp meg, please!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/346143-ting-som-p%C3%A5virker-sexlysten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir helt svett av å lese innlegget ditt..kaldsvett faktisk! Hvor for i alle guders navn er du fortsatt gift med denne mannen???

Du har da for svarte OII#"()+ \ et ansvar for egen lykke selv, ta deg sammen og SKILL deg. Det kan da umulig være noe å lure på?! Han er jo fullstendig idiot og han mishandler deg!

Kom deg vekk derfra!

Kom deg bort fra denne mannen NÅ!!! Ta deg fri fra jobben i morgen (uten å fortelle ham det), pakk nok saker til deg og barna til at dere klarer dere noen dager, og så drar dere.

Ta kontakt med advokat.

Bo hos noen som kan hjelpe deg å være sterk nok til å stå i mot ham.

Du har IKKE godt av å bo der.

Hvordan er han mot ungene - på samme måte? I så fall har ikke ungene godt av å bo der heller - i alle fall ikke permanent.

Jeg blir helt svett av å lese innlegget ditt..kaldsvett faktisk! Hvor for i alle guders navn er du fortsatt gift med denne mannen???

Du har da for svarte OII#"()+ \ et ansvar for egen lykke selv, ta deg sammen og SKILL deg. Det kan da umulig være noe å lure på?! Han er jo fullstendig idiot og han mishandler deg!

Kom deg vekk derfra!

Skulle ønske det var bare å dra...Problemet er at når du er deprimert er det utrolig vanskelig å gjøre NOE. Skal prøve...

Skulle ønske det var bare å dra...Problemet er at når du er deprimert er det utrolig vanskelig å gjøre NOE. Skal prøve...

Gå til legen først, og fortell hvordan du lever og hvordan du har det. Og så snakker du med familiekontoret. Be om time for deg selv! Ikke ta med han galningen. Be om hjelp til å komme ut av det destruktive ekteskapet.

De vet hva slags rettigheter og plikter du har. En advokat er også greit å ha med, i tilfelle...

Jeg skjønner godt at du er deprimert! Men tro meg når jeg sier at det vil gå over når du begynner å ta tilbake livet ditt!

Og så kan du jo komme tilbake hit og snakke med folk, klage, be om råd, støtte hjelp og i det hele tatt! Du er aldri alene. :0)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...