Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bli tobarnsmor :-D

Er det noen kjente igjen her, da? Sist hadde jeg et aldri så lite DOL-come back i svangerskapet. Kanskje det blir et nytt denne gangen?

Kvalm og lykkelig, 7+2 ;-)

Fortsetter under...

Skrevet

Grattis, hurra :-D

Takk :-)

Dere som har meg på facebook må ikke oute meg, da - det er ikke offisielt ;-)

Annonse

Skrevet

"Rusk i lomma" - skjønte ikke hva dette handlet om før jeg leste innlegget :)

Gratulerer!

Skrevet

"Rusk i lomma" - skjønte ikke hva dette handlet om før jeg leste innlegget :)

Gratulerer!

Måtte kanskje se hvilket forum det lå i ja ;-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Gratulerer! Jeg var her sist du hadde comeback og annonserte det første rusket, som nok sikkert ikke er noe lite rusk lengre? ;o)

Var en hyggelig Dol-nyhet, Dol-babyer er moro! :o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1272147875' post='4346110]

Gratulerer! Jeg var her sist du hadde comeback og annonserte det første rusket, som nok sikkert ikke er noe lite rusk lengre? ;o)

Var en hyggelig Dol-nyhet, Dol-babyer er moro! :o)

Hehe, takk :-)

Nei, hun første kan vel ikke kalles rusk lenger. Snart 4 år og stor jente :-D

Annonse

Skrevet

Grattis! 35+2 med nr. 2 her :)

Grattis du også! :-)

Skal innrømme at jeg gleder meg veldig til å bli ferdig med disse kvalme ukene som står på nå...

Skrevet

Gratulerer så mye, og velkommen tilbake til DOL :)

Skrevet

Gratulerer så mye, og velkommen tilbake til DOL :)

Skrevet

Gratulerer! :) Hvor gammel er den førstefødte? Jeg husker bare par stk. som var gravid da jeg var det i 2004/2005. Nå er jeg 12+1 :o)

Skrevet

Gratulerer! :) Hvor gammel er den førstefødte? Jeg husker bare par stk. som var gravid da jeg var det i 2004/2005. Nå er jeg 12+1 :o)

Jeg gikk gravid med førstemann i 05/06, så hun er straks 4 år. Vi var antageligvis ikke gravide på samme tid sist da, men jeg husker nicket ditt fra DOL generelt, i alle fall :-)

8+2 her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...