Gjest Jegbarelureraltså Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hei! Ingen av de menn jeg har vært borti har klart å vise følelser...bortsett fra i fylla. Noen klarer ikke å holde i hånda offentlig engang, mens andre bruker sex for å vise følelser. Nå er jeg 42 år, og samboer med han som var drømmemannen. Da vi traff hverandre var han den første som faktisk viste følelser, både offentlig og privat. Og vi snakket i timevis på telefonen om oss, hva vi følte for hverandre, fremtidsplaner osv. Nå har vi vært sammen i 2 år, og han er på familiebesøk på andre kanten av landet. Ringer omtrent ikke, svarer sjelden på mld, og da jeg spurte om hva som hadde forandret seg fra da vi ble sammen sa han at han bare hadde pratet masse med meg og sendt mld for min skyld, fordi han trodde jeg trengte det. Nå sitter jeg helt alene i en ny by og hører omtrent ingenting. Når jeg ihvertfall trenger det. Og nå hørte jeg fra eksen hans at han hadde ikke klart å vise følelser da de var sammen heller. Så jeg bare lurer...klarer menn å vise følelser, eller er det bare jeg som har vært uheldig?? Forandrer alle menn seg når man får et fast forhold og flytter sammen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346193-kan-menn-vise-f%C3%B8lelser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hva mener du med "å vise følelser"? Han smiler vel når han er blid? Han ler i lag med deg når dere ser/hører noe morsomt? Det er vel å vise følelser? Eller tenker du at han kan snakke om triste ting om det trenges- men gråter ikke? Og det er å ikke vise følelser? Menn er forskjellige- og jeg tror nok kvinner er mer følelsesmennesker. Jeg har sett min mann ta til tårer to gang i løpet av de ca 20 år vi har vært i lag. Og de to gangene var da han fortalte om utroskap helt i begynnelsen av forholdet. Ellers så tar han aldri til tårer så vidt jeg kan se. Han føler ikke like sterkt som mange kvinner- om jeg kan si det slik. Han lar ikke ting gå sånn inn på seg. Han feier det vekk på et vis. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346193-kan-menn-vise-f%C3%B8lelser/#findComment-2939202 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegbarelureraltså Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hva mener du med "å vise følelser"? Han smiler vel når han er blid? Han ler i lag med deg når dere ser/hører noe morsomt? Det er vel å vise følelser? Eller tenker du at han kan snakke om triste ting om det trenges- men gråter ikke? Og det er å ikke vise følelser? Menn er forskjellige- og jeg tror nok kvinner er mer følelsesmennesker. Jeg har sett min mann ta til tårer to gang i løpet av de ca 20 år vi har vært i lag. Og de to gangene var da han fortalte om utroskap helt i begynnelsen av forholdet. Ellers så tar han aldri til tårer så vidt jeg kan se. Han føler ikke like sterkt som mange kvinner- om jeg kan si det slik. Han lar ikke ting gå sånn inn på seg. Han feier det vekk på et vis. Hei! Beklager at jeg ikke spesifiserte. :-) Jeg mente å vise følelser for meg...at han er glad i meg, reagere på noe trist, vise følelser når vi snakker om ting. F.eks. hvis jeg gråter eller han ser jeg er lei meg går han som oftest sin vei. Enten fordi han tror jeg vil være alene, eller fordi han ikke vet hvordan han skal takle det. Uansett så har han "pokerfjes" og viser ingenting. Har vel også en tendens til å "feie det bort" ja. :-) Lurte på om jeg kunne spørre deg om noe Sjøstjerna...vedr. utroskap. Hvor langt uti forholdet var det, og hvordan kom dere videre i forholdet? Må jo ha gjort det rett siden dere har vært sammen så lenge. :-) Min samboer var utro da vi hadde vært sammen i 1,5 år, i et forsøk på å avslutte forholdet til meg. Vi ble likevel enige om å fortsette, for vi er veldig glade i hverandre. Han viste ikke mye følelser da heller, og ba heller ikke om tilgivelse, siden utgangspunktet var at han ville avslutte. Men han angret seg etterpå og gråt 1 gang da han så hvor såret jeg var. Jeg har tilgitt ham, men sliter litt med å vise ham full tillit. Så jeg vil gjerne høre om du har noen gode råd å dele med meg. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346193-kan-menn-vise-f%C3%B8lelser/#findComment-2939216 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest athos Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Dette synes jeg var et merkelig spørsmål. Selvfølgelig kan menn vise følelser. Dette må være et tema som er oppkonstruert av kvinner. Det man heller bør spørre seg om er om menn får noe slags belønning for å vise følelser?Min oppfatning og erfaring er at det er bedre å la være. Menn som viser for mye følelser er det jo ingen kvinner som vil ha. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346193-kan-menn-vise-f%C3%B8lelser/#findComment-2939300 Del på andre sider Flere delingsvalg…
skatten Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hei! Beklager at jeg ikke spesifiserte. :-) Jeg mente å vise følelser for meg...at han er glad i meg, reagere på noe trist, vise følelser når vi snakker om ting. F.eks. hvis jeg gråter eller han ser jeg er lei meg går han som oftest sin vei. Enten fordi han tror jeg vil være alene, eller fordi han ikke vet hvordan han skal takle det. Uansett så har han "pokerfjes" og viser ingenting. Har vel også en tendens til å "feie det bort" ja. :-) Lurte på om jeg kunne spørre deg om noe Sjøstjerna...vedr. utroskap. Hvor langt uti forholdet var det, og hvordan kom dere videre i forholdet? Må jo ha gjort det rett siden dere har vært sammen så lenge. :-) Min samboer var utro da vi hadde vært sammen i 1,5 år, i et forsøk på å avslutte forholdet til meg. Vi ble likevel enige om å fortsette, for vi er veldig glade i hverandre. Han viste ikke mye følelser da heller, og ba heller ikke om tilgivelse, siden utgangspunktet var at han ville avslutte. Men han angret seg etterpå og gråt 1 gang da han så hvor såret jeg var. Jeg har tilgitt ham, men sliter litt med å vise ham full tillit. Så jeg vil gjerne høre om du har noen gode råd å dele med meg. :-) MIn kjære mann gråter nesten hver dag. Det er helt greit og kjempe fint. Han gråter ikke på en sånn tung måte, det renner liksom bare, som en slags rens 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346193-kan-menn-vise-f%C3%B8lelser/#findComment-2939351 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hei! Beklager at jeg ikke spesifiserte. :-) Jeg mente å vise følelser for meg...at han er glad i meg, reagere på noe trist, vise følelser når vi snakker om ting. F.eks. hvis jeg gråter eller han ser jeg er lei meg går han som oftest sin vei. Enten fordi han tror jeg vil være alene, eller fordi han ikke vet hvordan han skal takle det. Uansett så har han "pokerfjes" og viser ingenting. Har vel også en tendens til å "feie det bort" ja. :-) Lurte på om jeg kunne spørre deg om noe Sjøstjerna...vedr. utroskap. Hvor langt uti forholdet var det, og hvordan kom dere videre i forholdet? Må jo ha gjort det rett siden dere har vært sammen så lenge. :-) Min samboer var utro da vi hadde vært sammen i 1,5 år, i et forsøk på å avslutte forholdet til meg. Vi ble likevel enige om å fortsette, for vi er veldig glade i hverandre. Han viste ikke mye følelser da heller, og ba heller ikke om tilgivelse, siden utgangspunktet var at han ville avslutte. Men han angret seg etterpå og gråt 1 gang da han så hvor såret jeg var. Jeg har tilgitt ham, men sliter litt med å vise ham full tillit. Så jeg vil gjerne høre om du har noen gode råd å dele med meg. :-) Han var utro i lag med eks-kjæresten når vi hadde vært i lag i ca et halvt å. Jeg var kjempe-sjalu på det, og veldig skuffet og sint. Han gråt og var nede. Han ba om tilgivelse og lovte meg at det aldri ville gjenta seg. Jeg var knust - men jeg gjorde et valg. Og valget var å gi forholdet en sjanse. Min mann skuffet meg ikke. Han bar meg på sine hender- og var alltid "omkring meg" når jeg ønsket det. Det tok sikkert et år eller to før jeg hadde tilgitt helt. Nå er dette en total ikke-sak. Vi har ikke snakket om det de siste 18-20 årene. Det plager meg overhodet ikke. Jeg har nevnt det på DOL i utroskaps-spørsmål. Ellers vet ingen av mine venner i RL noe om dette. Jeg personlig er_helt_ ferdig med det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346193-kan-menn-vise-f%C3%B8lelser/#findComment-2939515 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nick Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 MIn kjære mann gråter nesten hver dag. Det er helt greit og kjempe fint. Han gråter ikke på en sånn tung måte, det renner liksom bare, som en slags rens Da er det noe gæernt med han. Sikker på at han ikke er homo? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346193-kan-menn-vise-f%C3%B8lelser/#findComment-2939651 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sorgfri Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Da er det noe gæernt med han. Sikker på at han ikke er homo? Det der var da en unødvendig og slem ting å si! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346193-kan-menn-vise-f%C3%B8lelser/#findComment-2939656 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Mange menn klarer ikke å vise følelser på kvinners premisser. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346193-kan-menn-vise-f%C3%B8lelser/#findComment-2939990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 ''Så jeg bare lurer...klarer menn å vise følelser, eller er det bare jeg som har vært uheldig??'' Ja, menn klarer å vise følelser. Om de liker å holde hånden i offentlighet eller vil sitte i sofaen og småkysse kan vel variere, men både fysisk og verbalt mener jeg absolutt at de fleste menn kan være like kjærlige som kvnner, om enn på en annen måte. Jeg tror med andre ord ikke at det er menn generelt som er problemet her, jeg tror du og samboeren sliter med kommunikasjon og samliv. ''Forandrer alle menn seg når man får et fast forhold og flytter sammen?'' I erobringsfasen jobber de nok hardere, ja. Men jeg synes det er veldig tidlig å flate ut etter bare to år. Og det han sier om at alle samtalene i starten var for din skyld, det tror jeg bare er noe han sier fordi han føler seg klemt opp i et hjørne. Kanskje han føler at du "maser". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346193-kan-menn-vise-f%C3%B8lelser/#findComment-2940653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
man Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Nei, det kan vi nesten ikke. Vi stønner tilfreds når det går for oss og når ManU vinner. Vi stønner misfornøyd når ManU taper. Bortsett fra dette, er det mest østers. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346193-kan-menn-vise-f%C3%B8lelser/#findComment-2940656 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.