Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 171
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

48

• Dorthe

41

• morsan

22

• candyqueen_83

6

Mest aktive i denne tråden

Det må mer noe slikt til for at jeg skal tenne:-)

http://www.abcnyheter.no/files/images/2010-53/crazy300.jpg

Jeg synes han var veldig digg i noen litt eldre filmer, men nå synes jeg han blir litt for gammel for meg...:-)

Men jeg husker han godt fra bl a Morning After (tror jeg den het, med Jane Fonda), King Kong, Against All Odds, og også mer obscure roller som i Fisher King og Den store Lebowski.

Annonse

Nå er jeg kanskje stygg, men jeg synes han ser litt ho.. ut jeg.

*he he* Men kanskje det blir litt som Odd Børretzen "synger" om i sangen om Måkene?

(tatt etter hukommelsen): "Det sies at måker lever trofast sammen i par hele livet, og det synes vi er så sympatisk. Men jeg vet ikke jeg... Hvis jeg hadde hatt en skrikende, fiskeslo-stinkende skal-ha-skal-ha partner, hadde jeg kanskje tenkt: Det er best at hun finner seg en annen."

Kanskje er det slik med disse prinsessegemalene også: De er så sleske at det er like greit om de er homo, så slipper konene å ha seg så mye med dem...? ;-)

Jeg synes han var veldig digg i noen litt eldre filmer, men nå synes jeg han blir litt for gammel for meg...:-)

Men jeg husker han godt fra bl a Morning After (tror jeg den het, med Jane Fonda), King Kong, Against All Odds, og også mer obscure roller som i Fisher King og Den store Lebowski.

Du har helt rett. Han er nok i eldste laget for deg. Født i 1949, men holder seg utrolig godt, synes jeg :-) Ikke fordi han ser så ung ut, men fordi han beholder sin sexappeal:-)

Du har helt rett. Han er nok i eldste laget for deg. Født i 1949, men holder seg utrolig godt, synes jeg :-) Ikke fordi han ser så ung ut, men fordi han beholder sin sexappeal:-)

Han er en flott mann. Og et godt forbilde, der han har holdt seg til samme kone i 30+ år eller noe slikt. Jeg så henne i salen under Oscar-utdelingen, og hun var flott og vakker og uten å være sånn Hollywood-stylet&operert-berte.

Ja, for vi har jo ikke drifter og vi bør selvsagt holde oss oppdatert gjennom Se & hør :-)

Har ikke sett mannen før jeg og hadde jeg vart yngre og singel, ville jeg kanskje forsøkt å sjekke han opp, billige meg:-)

Nei, fyren er jo ekkel. Mener du det ;o)

Annonse

Han er en flott mann. Og et godt forbilde, der han har holdt seg til samme kone i 30+ år eller noe slikt. Jeg så henne i salen under Oscar-utdelingen, og hun var flott og vakker og uten å være sånn Hollywood-stylet&operert-berte.

Det er vel henne han står sammen med her?

Men sett at rent hypotetisk sett Uppstrøm Berg giftet seg med Bergström?

Uppstrøm Bergstrøm, Berg Bergstrøm eller kanskje Bergstrøm Upp, som høres ut som et motbakkeløp!

Upp Bergbergstrømstrøm?

Strømberg Bergstrøm-Upp?

Uppberg Strøm-Strømberg?

Upp-To-strøm-to-berg?

Det morsomste blir vel i fremtiden når barnet deres skal gifte seg med barnet til et annet par med like kronglete navn:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...