Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 171
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

48

• Dorthe

41

• morsan

22

• candyqueen_83

6

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Jeg har nok blitt evig singel, ja. Men det er godt å legge seg uten å bli forstyrret av krafsing og klåing og snorking :-)

Jeg synes det er greit å ikke ha noen som maser på middag og rydding og som roter rundt meg og forventer at jeg skal rydde.

Og det er godt å ha sin egen seng ja

Jeg synes det er greit å ikke ha noen som maser på middag og rydding og som roter rundt meg og forventer at jeg skal rydde.

Og det er godt å ha sin egen seng ja

Enig:-) Og nå skal jeg finne den sengen, for jeg er trøtt...Takk for praten og god natt damer:-)

Annonse

Gjest ikke signatur i dag

Jonas Bergstrøm

''Ikke er jeg særlig prippen, men hvem blir med en fremmed hjem etter å ha snakket med vedkommende i 10 minutter? Og delt en røyk? Billig dame, billig historie og dårlig uttelling for denne gold diggeren. At hun ikke visste hvem fyren var tror jeg ikke på et sekund.''

Eller hellere litt for viril mann!

Gjest Buu så kvalmt

Hallo - jeg trodde dette skjedde hele tiden jeg - one night stands altså.

Jeg hadde heller aldri visst hvem han var.

HAN er skurken her - ikke hun. Bare bra for Madeleine at det kom ut så hun slapp å gifte seg med han.

Jeg er enig i at det er han som er utro. Men for elskerinnen å stå frem i media i påvente av at dette skal falle positivt ut for henne det synes jeg er kvalmt ja. Det neste er vel at hun begynner å designe vesker, eller melder seg på Paradise Hotel eller noe sånt. Men mulig hun gjør lurt i å faktisk stille opp i et seriøst program som Skavland eller lignende. Nå er jo historien likevel ute.

Familien hennes og hun har nok en helg de sent vil glemme.

Gjest mener jeg

Jeg er enig i at det er han som er utro. Men for elskerinnen å stå frem i media i påvente av at dette skal falle positivt ut for henne det synes jeg er kvalmt ja. Det neste er vel at hun begynner å designe vesker, eller melder seg på Paradise Hotel eller noe sånt. Men mulig hun gjør lurt i å faktisk stille opp i et seriøst program som Skavland eller lignende. Nå er jo historien likevel ute.

Familien hennes og hun har nok en helg de sent vil glemme.

Hun burde ikke bare tenke på seg selv og nærmeste familie, men heller på Madeleine som opplagt ville bli berørt av hennes utspill. Det sies det ikke noe om i uttalelsene som kommer fra den kanten..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...