Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Buu så kvalmt

Næmmen hallo! Vi lever i 2010 og her var det ikke et pip om at mannen var like billig.

Jo selvfølgelig har HAN gjort noe veldig dumt. Og han har nok fått som fortjent. Men det for elskerinnen å stå frem nærmest for å få PR eller penger, det virker som kvalme motiver. Men jeg unner enhver utro å få det på førstesiden i avisen likevel.

Fortsetter under...

• Svar 171
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

48

• Dorthe

41

• morsan

22

• candyqueen_83

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest mener jeg

Jo selvfølgelig har HAN gjort noe veldig dumt. Og han har nok fått som fortjent. Men det for elskerinnen å stå frem nærmest for å få PR eller penger, det virker som kvalme motiver. Men jeg unner enhver utro å få det på førstesiden i avisen likevel.

Man kan ikke få i pose og sekk. Det som rammer han vil også ramme Madeleine. Derfor går en ikke ut med slike saker i media.

Gjest Elextra

Jeg er enig i at det er han som er utro. Men for elskerinnen å stå frem i media i påvente av at dette skal falle positivt ut for henne det synes jeg er kvalmt ja. Det neste er vel at hun begynner å designe vesker, eller melder seg på Paradise Hotel eller noe sånt. Men mulig hun gjør lurt i å faktisk stille opp i et seriøst program som Skavland eller lignende. Nå er jo historien likevel ute.

Familien hennes og hun har nok en helg de sent vil glemme.

''Men for elskerinnen å stå frem i media i påvente av at dette skal falle positivt ut for henne det synes jeg er kvalmt ja.''

Hvor har du det fra at hun gikk ut med historien på den måten?

Ikke vet jeg, men jeg antar heller at Se og Hør fikk fatt i ryktene og ringte henne, og at hun ikke tenkte seg så nøye om da hun bekreftet historien. Ville jo også virket litt dumt å nekte, om Se og Hør kanskje hadde "beviser" for at det var noe i ryktene.

Leste i dag at hun også fikk penger i forbindelse med artikkelen, men antar Se og Hør ville skrevet om det uansett.

''Men jeg unner enhver utro å få det på førstesiden i avisen likevel.''

Men unner du den utro partens kjæreste/kone å få utroskapen smurt utover alle førstesidene?

Du liker pene og pyntelige menn:-) Og ikke de mer råe av arten:-)

Det gjør jeg også :-) Og blant dem over 50, synes jeg Pierce Brosnan er skikkelig digg.

Og så kan jeg nevne følgende menn, som var råbarske minst til de var 60: Sean Connery, Paul Newman

Annonse

Ja, det gjør jeg. Men jeg ville ikke vært sammen med ham slik han spiller i House, eller det ville jeg vel, men jeg tror kanske det er best å holde seg unna ;o)

Jeg følger ikke med på House, men har jo sett han på forreklamer osv.

For meg er Hugh Laurie fortsatt ensbetydnede med Bertie Wooster!! ;-)

Samme her:-) Du får melde deg inn i denne gruppen:

http://www.facebook.com/group.php?gid=2233888947

Vi er offer for vår lidenskap for råe menn, og derfor sitter vi alene her i dag ;-) For de er jo ikke akkurat pålitelige de fleste av dem:-/

Litt rart kanskje å omtale en mann som gikk rundt med sminke og "kongekappe" for "rå"...;-)

Jeg har nok blitt evig singel, ja. Men det er godt å legge seg uten å bli forstyrret av krafsing og klåing og snorking :-)

''Men det er godt å legge seg uten å bli forstyrret av krafsing og klåing og snorking :-)''

Har ikke du mange katter, da? :-)

Gjest MayLynn

Jeg er enig i at det er han som er utro. Men for elskerinnen å stå frem i media i påvente av at dette skal falle positivt ut for henne det synes jeg er kvalmt ja. Det neste er vel at hun begynner å designe vesker, eller melder seg på Paradise Hotel eller noe sånt. Men mulig hun gjør lurt i å faktisk stille opp i et seriøst program som Skavland eller lignende. Nå er jo historien likevel ute.

Familien hennes og hun har nok en helg de sent vil glemme.

Det er vel Se&Hør som er den største skurken. Og hun sier at hun angrer, det virker ikke som om motivasjonen akkurat er penger og berømmelse da.... Da hadde hun vel krevd mer enn 12 500,-...

Annonse

Det gjør jeg også :-) Og blant dem over 50, synes jeg Pierce Brosnan er skikkelig digg.

Og så kan jeg nevne følgende menn, som var råbarske minst til de var 60: Sean Connery, Paul Newman

Jeg er enig i at Paul Newman er en av de kjekkeste, eldre stjernene og Clint Eastwood ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...