Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Buu så kvalmt

Det er vel Se&Hør som er den største skurken. Og hun sier at hun angrer, det virker ikke som om motivasjonen akkurat er penger og berømmelse da.... Da hadde hun vel krevd mer enn 12 500,-...

I pressemeldingen fra foreldrene hennes står det jo at hun trodde det skulle bli mer positivt for henne, enn det det ble.

Fortsetter under...

• Svar 171
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

48

• Dorthe

41

• morsan

22

• candyqueen_83

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Buu så kvalmt

''Men for elskerinnen å stå frem i media i påvente av at dette skal falle positivt ut for henne det synes jeg er kvalmt ja.''

Hvor har du det fra at hun gikk ut med historien på den måten?

Ikke vet jeg, men jeg antar heller at Se og Hør fikk fatt i ryktene og ringte henne, og at hun ikke tenkte seg så nøye om da hun bekreftet historien. Ville jo også virket litt dumt å nekte, om Se og Hør kanskje hadde "beviser" for at det var noe i ryktene.

Leste i dag at hun også fikk penger i forbindelse med artikkelen, men antar Se og Hør ville skrevet om det uansett.

Hvor jeg har det fra? Det er jo det foreldrene skriver i pressemeldingen, som er linket til i trådstarten her:

"Tora har vært naiv i forhold til forespeilet mulige positive betydninger for henne. Hun har ikke forutsett de negative konsekvensene dette har medført for henne og hennes familie, samt nære venner."

Gjest Buu så kvalmt

''Men jeg unner enhver utro å få det på førstesiden i avisen likevel.''

Men unner du den utro partens kjæreste/kone å få utroskapen smurt utover alle førstesidene?

Tror det hadde ført til langt mindre utroskap, så ja det ville gagne den bedratte part, ved at det ble færre bedratte parter.

Gjest MayLynn

Hvor jeg har det fra? Det er jo det foreldrene skriver i pressemeldingen, som er linket til i trådstarten her:

"Tora har vært naiv i forhold til forespeilet mulige positive betydninger for henne. Hun har ikke forutsett de negative konsekvensene dette har medført for henne og hennes familie, samt nære venner."

Tipper hun mener at det kanskje burde ha blitt mer positivt omtalt at hun har hjulpet til med å få fram i lyset hvordan han der Jonas egentlig er... I stedet for at HUN skal bli sett ned på....

Annonse

tzatziki1365380058

Jo selvfølgelig har HAN gjort noe veldig dumt. Og han har nok fått som fortjent. Men det for elskerinnen å stå frem nærmest for å få PR eller penger, det virker som kvalme motiver. Men jeg unner enhver utro å få det på førstesiden i avisen likevel.

Jeg tipper hun har blitt presset ganske så kraftig av Se & Hør "vi skriver om det uansett, og da har du INGEN kontroll", "det er bedre for deg å være ærlig og ta kontroll på saken, enn å vente til den sprekker uansett" osv osv osv

Kjent Se & Hør - stil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...