Gå til innhold

Er menn virkelig så falske?

Anbefalte innlegg

Gjest Lizzy222

at de kan dra på guttetur i en uke og sende daglig sms til dama si både når de står opp om morgenen og legger seg om kvelden. Det er flere sms og mms pr. dag som sendes om hvordan turen er inkl. festing. I tillegg så får du en melding om at en ung jente har prøvd seg på han,men han stod i mot stormen. Han var bare snill og var ikke der for å sjekke. Fyren er 40 år, men nå lurer jeg på om han kunne ha hatt "skjult agenda" her, fordi jeg har oppdaget at han holder på å sende meldinger til en dame jeg ikke vet hvem er. Det har oppstått etter turen. Hvor vanlig er det å bare få en "venninne" når du har dame? Er det grunn til å mistenke han for å ikke ha rent mel i posen? Jeg kan ikke spørre han om dette, fordi han vet ikke at jeg vet det.Det plager meg mye... :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/346315-er-menn-virkelig-s%C3%A5-falske/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

Tror vel ikke menn er generelt falske da :P

Men jeg tror nok det er best at du forteller hva du vet om hans sms-er og hva du synes om det. Har erfaring med at det er best å ta ting når de er ferske og ikke la det gå for lang tid. Er jo viktig at Dere er enige om hva som er "grensene" for hva dere kan gjøre med de av motsatt kjønn :D

Gjest Lizzy222

hei

Tror vel ikke menn er generelt falske da :P

Men jeg tror nok det er best at du forteller hva du vet om hans sms-er og hva du synes om det. Har erfaring med at det er best å ta ting når de er ferske og ikke la det gå for lang tid. Er jo viktig at Dere er enige om hva som er "grensene" for hva dere kan gjøre med de av motsatt kjønn :D

Nei, det kommer jeg ikke til å gjøre. Tenkte kanskje at han ikke hadde gjort noe galt, men beholdt kontakten for at hun var interessann og ikke bare som venninne? Da er det bevisst og ikke akseptabelt, etter min mening.

Nei, det kommer jeg ikke til å gjøre. Tenkte kanskje at han ikke hadde gjort noe galt, men beholdt kontakten for at hun var interessann og ikke bare som venninne? Da er det bevisst og ikke akseptabelt, etter min mening.

er jo ikke sikkert har har gjordt noe da, men for å finne det ut er du nok nødt til å konfrontere han !

er nok mitt råd da, , ,

Tror nok han blir til å fortsette å sms e så lenge du ikke sier noe til han. Hadde hun vert bare en veninne hadde han nok fortalt deg om henne da. (hadde ikke hatt noe å skjule da)

....men jeg vet jo ikke hvilket forhold dere har om å snakke om slike ting, grenser og følelser. Vet det er mange som ikke prater med partnerne sine om slikt d :P

Tror det meste kan la seg løses bare man prater om det :D

Gjest Lizzy222

er jo ikke sikkert har har gjordt noe da, men for å finne det ut er du nok nødt til å konfrontere han !

er nok mitt råd da, , ,

Tror nok han blir til å fortsette å sms e så lenge du ikke sier noe til han. Hadde hun vert bare en veninne hadde han nok fortalt deg om henne da. (hadde ikke hatt noe å skjule da)

....men jeg vet jo ikke hvilket forhold dere har om å snakke om slike ting, grenser og følelser. Vet det er mange som ikke prater med partnerne sine om slikt d :P

Tror det meste kan la seg løses bare man prater om det :D

Nei, han har også andre venninner som han ikke har fortalt noe om. Kanskje fordi jeg ble mistenksom da han fortalt om en x som sendte han 3-4 meldinger i uken. Jeg sa at hun hadde baktanker, men han sa det var ingen "skjult agenda". Det har jeg funnet ut var sant i ettertiden.

Jeg kan ikke tro at en mann er så falsk at han har "skjult agenda" i det tilfellet jeg spør om. Det kan da vel ikke være mange? Eller er jeg naiv?

Gjest om du virkelig vil vite...

Kan hende han har rent mel i posen,.. og kan hende ikke. Mulig det er noe flørting.. Har du søkt opp navnet og sjekka om hun er på facebook og er venn med han der?

Enten må du snoke mer ellers må du spørre han.

Annonse

Nei, han har også andre venninner som han ikke har fortalt noe om. Kanskje fordi jeg ble mistenksom da han fortalt om en x som sendte han 3-4 meldinger i uken. Jeg sa at hun hadde baktanker, men han sa det var ingen "skjult agenda". Det har jeg funnet ut var sant i ettertiden.

Jeg kan ikke tro at en mann er så falsk at han har "skjult agenda" i det tilfellet jeg spør om. Det kan da vel ikke være mange? Eller er jeg naiv?

Tja vet ikke om du er naivda, Kanskje du har en trofast mann, som ikke ønsker å fortelle deg alt for å "spare deg" for unødvendige bekjymringer.

Kan jo bare være at han ser om han fortsett "har draget" selv ved 40 år?

Vi menn elsker jo å få oppmerksomhet av det motsatte kjønn da :D

Gjest Lizzy222

Tja vet ikke om du er naivda, Kanskje du har en trofast mann, som ikke ønsker å fortelle deg alt for å "spare deg" for unødvendige bekjymringer.

Kan jo bare være at han ser om han fortsett "har draget" selv ved 40 år?

Vi menn elsker jo å få oppmerksomhet av det motsatte kjønn da :D

Ja, det vet jeg at dere liker det- men kan en mann som ikke er helt fornøyd med forholdet sitt gjøre noe slik med hensikt? Det vil si ha henne "på gli" til han vet om det kan bli noe mer? Eller er de mennene i fåtall? Er det vanlig blant menn å gjøre noe slikt?

Ja, det vet jeg at dere liker det- men kan en mann som ikke er helt fornøyd med forholdet sitt gjøre noe slik med hensikt? Det vil si ha henne "på gli" til han vet om det kan bli noe mer? Eller er de mennene i fåtall? Er det vanlig blant menn å gjøre noe slikt?

er han ikke fornøyd med forholdet er det ikke sikkert han stopper i tide....

er han fornøyd i forholdet er det vel bare for å se ... eller......

kanskje gresset er grønnere på andre siden :)

Vet ikke hva som er vanlig. har kompiser som flørter vilt, flørter i skjul og noen som ikke en gang tenker på å flørte med andre :D

så vi er nok ikke lika alle :D

Heldigvis for Dere.

Gjest Lizzy222

er han ikke fornøyd med forholdet er det ikke sikkert han stopper i tide....

er han fornøyd i forholdet er det vel bare for å se ... eller......

kanskje gresset er grønnere på andre siden :)

Vet ikke hva som er vanlig. har kompiser som flørter vilt, flørter i skjul og noen som ikke en gang tenker på å flørte med andre :D

så vi er nok ikke lika alle :D

Heldigvis for Dere.

Ja, der sa du det.... Mange som tror "gresset er grønnere" på den andre siden.... Jeg vet at det finnes menn som flørter som bare det og du sier at flere av dine kamerater gjør det. Har de virkelig hatt samvittighet til å ha sendt dama meldinger flere ganger pr. dag og drevet på slik som dette???? Det er dette jeg lurer på.....Om han ikke hadde sendt meg alle meldingene så....

Ja, der sa du det.... Mange som tror "gresset er grønnere" på den andre siden.... Jeg vet at det finnes menn som flørter som bare det og du sier at flere av dine kamerater gjør det. Har de virkelig hatt samvittighet til å ha sendt dama meldinger flere ganger pr. dag og drevet på slik som dette???? Det er dette jeg lurer på.....Om han ikke hadde sendt meg alle meldingene så....

meldingene til deg kan jo være tegn på dårlig samvittighet :(

Føler seg smigret over at damen var interessert og ønsker å beholde spenningen det gir å ha en beundrer? Og så leker han på kanten så lenge han kan.

Jeg hadde nok sørget for å sparke ham ned av den kanten så han landa med nesa i grusen. Fremfor å løpe etter eller sjekke alt han gjør.

Det er ganske stor forskjell på hva man oppnår når man går forsiktig tiggende frem og spør pent, og det lyser redsel for å miste. Enn når man klapper neven i bordet så kaffekoppene flagrer og smeller til med "HVIS du sitter her og juger meg oppi trynet mann!!!"

Ønsker du å være en tigger i ditt eget forhold og liv?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...