Gå til innhold

Fremmedlegeme i finger.

Anbefalte innlegg

Gjest undrende58

Da jeg for ca 3 måneder siden skar meg på ett glasskår,blødde jeg noe forferdelig.Måtte ha 3 plaster på for å stoppe det.Det er v pekefinger.Etter ca 2 måneder kom det en hevelse og jeg mente da at det måtte være noe glass.Når jeg skar det ut,viste det seg at det bare var en fettklump og puss.Går det an at ett fremmed-legeme er så lite at det omtrent kan gjemme seg i puss eller en fettklump? Klemte på fettklumpen,men kjente ikke noe glass.Eller er kroppen så merkelig at den produserer puss og fett om den "tror" det finnes et fremmedlegeme der? Klarte meg med ett plaster og håper fremmedlegemet nå er borte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/346481-fremmedlegeme-i-finger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest undrende 58

Kroppen kan jo reagere på noe så mikroskopisk som et virus, så et glasstøv kan den nok også reagere på.

Med vennlig hilsen

Takk for gode svar.Gleder meg til i morgen,når jeg skal fjerne plaster og granske såret.Foreløpig er det ingen klump,men sårt.

Gjest Nerda

Takk for gode svar.Gleder meg til i morgen,når jeg skal fjerne plaster og granske såret.Foreløpig er det ingen klump,men sårt.

Håper det går greit!

Biten har sikkert ligget der og vært irriterende, også har det dannet en liten verkebyll. Siden den sprakk, så har du jo fått ut gørra. Dermed skulle det bli helt fint igjen :-)

Annonse

Gjest Undrende 58

Håper det går greit!

Biten har sikkert ligget der og vært irriterende, også har det dannet en liten verkebyll. Siden den sprakk, så har du jo fått ut gørra. Dermed skulle det bli helt fint igjen :-)

1.Denne tråd er avsluttet.

2.Den sprakk ikke,jeg skar den ut med en skarp kniv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...