Gå til innhold

Hjelp - bordplassering i konfirmasjon??

Anbefalte innlegg

Jeg syns det virker som er rar skikk å ikke plassere par ved siden av hverandre i selskap. Er det ikke vertskapets intensjon å få gjestene til å kose seg og føle seg vel, da? Jeg hadde _ikke_ kost meg og følt meg vel dersom jeg måtte sitte i flere timer med totalt ukjente mennesker.

Smalltalk er ikke min sterke side. Sitter jeg med folk jeg kjenner og trives sammen med, går skravla som bare det og jeg føler meg bra. Blant fremmede føler jeg meg bare teit og åpner knapt munnen.

Selv om jeg vet at veldig mange takler smalltalk og situasjoner med fremmede mennesker veldig bra, så syns jeg brylluper og lignende selskaper blir feil arena å på død og liv skulle plassere ukjente folk sammen. Vertskapet kan umulig være sikre på at alle gjestene deres ville trives i selskap med fremmede.

Helt enig! :-)

Fortsetter under...

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

13

• Sorgfri

10

• PieLill

9

• morsan

7

Mest aktive i denne tråden

Jeg kom inn i familien på en helt grei måte, etter at de var skilt. Forsiktig introduksjon til både barn og eks, og jeg går forøvrig godt overens med alle, og begges familier. Håper de ikke oppfatter meg som et hespetre da. ;-)

Hadde konfirmasjonen i går, og det ble en fin dag for alle parter. Konfirmanten var godt fornøyd, familiene hadde det hyggelig, og jeg hadde på forhånd bestemt meg for å blåse i det hele og være med å gjøre det til en fin feiring.

Det er noe med det å kunne ta seg sammen, være voksen og "svelge noen kameler", som jeg skrev tidligere. Og det gikk altså helt greit. Jeg hadde en fin dag jeg også. :-)

Artig å se at dette er et tema som tydeligvis engasjerer, og jeg setter pris på alle svarene jeg har fått fra dere. Takk skal dere ha! :-))

Det var gøy å lese denne oppdateringen fra din side. Viser at det går an å både synes noe er feil eller urimelig, men samtidig som du sier klare å fokusere når det gjelder.

Bra gjennomført:-)

Gjest Kayia

Det er i alle fall helt standard konfirmantplassering, så jeg synes ikke du har noe å klage over. Skjønner heller ikke hvorfor du skule sitte ved siden av kjæresten/mannen din - det er ikke din dag. Han har rolle der som far - ikke som din mann.

Hadde jeg satt opp bordplassering, hadde jeg nok likevel byttet ut den ene fadderen med deg. Eller helst hadde jeg vel hørt med konfirmanten og latt han bestemme.

''Eller helst hadde jeg vel hørt med konfirmanten og latt han bestemme'' Enig. Vi vet ikke om de allerede har gjort det da, men vi vet at samboeren er uenig med trådstarter og mener at bordsettet de har utarbeidet er riktig. Jeg skjønner ikke trådstarters behov for å overprøve konfirmantens far (+ evt mor + evt konfirmant) her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...