Gjest wonderinggirl Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Kjæresten min kommer til meg i kveld. Jeg har sagt at hvis han får gjort mye skole-arbeid i løpet av dagen, skal jeg gi ham belønning. (men han vet ikke hva slags belønning) Planen min er å overraske ham i døren med et sexy antrekk. Jeg har også kjøpt inn stearinlys og massasjeolje med forskjellige dufter. Men så er jeg usikker, for det er første gang jeg gjør noe som dette. Jeg er usikker på hvilket antrekk jeg skal ha på meg. Jeg vil ikke se horete og billig ut, men allikevel sexy. Eller vil han gjerne like at jeg ser horete ut så lenge det er kun han jeg ser horete ut for? Tips og tanker noen? Og ideer til fremgangsmåte etter at han kommer inn? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346532-overraske-kj%C3%A6resten-i-kveld/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 ''Eller vil han gjerne like at jeg ser horete ut så lenge det er kun han jeg ser horete ut for?'' Det er umulig å svare på. ) Noen menn elsker at kjærestene ser "horete" ut, andre synes det er for drøyt om utringinga viser antydning til kløft. Hva din kjære liker vet jo ikke vi. Sannsynligvis er han et sted midt i mellom, altså der de fleste er, og vil elske om du stiller truseløs under et kort skjørt med stayups under og en lekker topp. ) ''Og ideer til fremgangsmåte etter at han kommer inn?'' Det årner seg sjøl. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346532-overraske-kj%C3%A6resten-i-kveld/#findComment-2943488 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wonderinggirl Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 ''Eller vil han gjerne like at jeg ser horete ut så lenge det er kun han jeg ser horete ut for?'' Det er umulig å svare på. ) Noen menn elsker at kjærestene ser "horete" ut, andre synes det er for drøyt om utringinga viser antydning til kløft. Hva din kjære liker vet jo ikke vi. Sannsynligvis er han et sted midt i mellom, altså der de fleste er, og vil elske om du stiller truseløs under et kort skjørt med stayups under og en lekker topp. ) ''Og ideer til fremgangsmåte etter at han kommer inn?'' Det årner seg sjøl. ;o) Hmmm... Kjæresten min er ikke den typen som snakker så mye om hva han liker og ikke liker. Men han har sagt ting som at "den toppen får du kun lov å ha på deg når du er med meg." (fordi den er sexy) Og når jeg går i topper hjemme med utrigning blir han ganske... ja... hva skal jeg si.... Opptatt av puppene mine... Men noen ganger når vi er ute og han ser jenter i litt vel lite og utfordrende klær, klager han over at de ser så billige ut. Så jeg vet ikke jeg... Det kan kanskje virke som han ikke liker "horete" når man er ute blant folk, men innenfor husets 4 vegger er det ikke å forakte...? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346532-overraske-kj%C3%A6resten-i-kveld/#findComment-2943507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest run Forrest! Run! Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hmmm... Kjæresten min er ikke den typen som snakker så mye om hva han liker og ikke liker. Men han har sagt ting som at "den toppen får du kun lov å ha på deg når du er med meg." (fordi den er sexy) Og når jeg går i topper hjemme med utrigning blir han ganske... ja... hva skal jeg si.... Opptatt av puppene mine... Men noen ganger når vi er ute og han ser jenter i litt vel lite og utfordrende klær, klager han over at de ser så billige ut. Så jeg vet ikke jeg... Det kan kanskje virke som han ikke liker "horete" når man er ute blant folk, men innenfor husets 4 vegger er det ikke å forakte...? '' "den toppen får du kun lov å ha på deg når du er med meg." '' En sånn kjæreste hadde jeg holdt meg unna. Ingen mann skal fortelle meg hva jeg skal ha på meg og når! Jeg tror mannen din er av den sjalue typen og hvis han ser deg i et veldig utfordrende antrekk kan han komme til å anta at du går sånn utendørs når han ikke vet om det. Nå antar jeg kanskje litt for mye her, men jeg syns den setningen øverst i innlegget sier ganske mye, om det ikke ble sagt i en veldig fleipete tone. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346532-overraske-kj%C3%A6resten-i-kveld/#findComment-2944602 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wonderinggirl Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 '' "den toppen får du kun lov å ha på deg når du er med meg." '' En sånn kjæreste hadde jeg holdt meg unna. Ingen mann skal fortelle meg hva jeg skal ha på meg og når! Jeg tror mannen din er av den sjalue typen og hvis han ser deg i et veldig utfordrende antrekk kan han komme til å anta at du går sånn utendørs når han ikke vet om det. Nå antar jeg kanskje litt for mye her, men jeg syns den setningen øverst i innlegget sier ganske mye, om det ikke ble sagt i en veldig fleipete tone. Hahaha, det kommer vel litt an på med hvilken tone han sier det vel? For å si det sånn, han sa det med glimt i blikket... Og han er absolutt IKKE av den sjalue typen. Og by the way.. Han DIGGET overraskelsen! Jeg stillte opp i en liten sexy kjole med stor utrigning, og ingen truse under. Og etter at jeg hadde gitt han deilig erotisk massasje og vi hadde hatt sex, hadde han lyst at vi skulle gå ut sammen,- og han ville at jeg skulle gå med det samme antrekket. Hihi! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346532-overraske-kj%C3%A6resten-i-kveld/#findComment-2945151 Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hahaha, det kommer vel litt an på med hvilken tone han sier det vel? For å si det sånn, han sa det med glimt i blikket... Og han er absolutt IKKE av den sjalue typen. Og by the way.. Han DIGGET overraskelsen! Jeg stillte opp i en liten sexy kjole med stor utrigning, og ingen truse under. Og etter at jeg hadde gitt han deilig erotisk massasje og vi hadde hatt sex, hadde han lyst at vi skulle gå ut sammen,- og han ville at jeg skulle gå med det samme antrekket. Hihi! Kuuuuuult!!! :-) Drømmekjæreste, både du og han, tror jeg! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346532-overraske-kj%C3%A6resten-i-kveld/#findComment-2977760 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.