Gjest knuta123 Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Hei. Jeg er plapet av hode pine høy feber og lit omtåket og vont i magen Hva skal jeg gjøre 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Er det noe du har fått nå eller er det noe du har hatt lenge? Det går noe sånt svineri her i Trondheim for tiden i alle fall. Snuppa her ble syk forrige helg med oppkast, høy feber og helveteshodepine - det var skikkelig pyton i 3-4 dager før det roet seg ned. Men fremdeles (en uke etter) har hun lite matlyst selv om formen ellers er bra. 0 Siter
100%ull Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Er det noe du har fått nå eller er det noe du har hatt lenge? Det går noe sånt svineri her i Trondheim for tiden i alle fall. Snuppa her ble syk forrige helg med oppkast, høy feber og helveteshodepine - det var skikkelig pyton i 3-4 dager før det roet seg ned. Men fremdeles (en uke etter) har hun lite matlyst selv om formen ellers er bra. Det er flere fra Trondheim her...ser jeg... =) Tjo og hei 0 Siter
Gjest jahajah Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Kontakte legevakt i dag, evt. fastlege i morgen om det ikke er akutt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.