Gå til innhold

Leketøy for menn.

Anbefalte innlegg

Du bekrefter alle mine fordommer, nemlig at kvinner synest menn pluss sexleketøy virker latterlig og får antitenning mens menn synest at kvinner pluss sexleketøy er morsomt og får tenning av det.

Er det kanskje slik at man må være hannkjønn for å ha det morsomt og være kåt samtidig ?

Jeg ler ofte når vi har sex jeg. Altså ikke av sexen, men innimellom. Vi har det både moro og godt samtidig! Er ikke det bra da? Mange er kanskje for pripne til å ha det moro/være kåt samtidig. Men jeg er kvinne. "Ja takk, begge deler".:0)

Fortsetter under...

Har lest en del av innleggene her inne, og finner dem ganske humoristiske. Jeg er selv mann, men kunne faktisk ikke tenkt meg å forgripe meg på en sak av gummi, med noen hårtjfaser hengende, slik at det hele ser skabb-befengt ut. Da velger jeg heller hånda. Selv har jeg erfart at anal stimuli kan "speede" opp det hele.

En annen sak en kan kjøpe er en "Flesh-light". Det gjøres ingen forsøk på å få den til å se ut som en vagina, det er rett og slett en sak man kan stikke pikken inn i, med vibrering. Den er i lyse, "glade" farger, kan se ut som en lommelykt, derav navnet. Når jeg ser den, tenker jeg mer på samme måte som når jeg ser en dildo. Renslig, delikat og ikke noe mikk-makk. Gå til Cupido.no, til shoppen der......see for your self...

For det første synes jeg absolutt du bør skaffe deg en "leke-vagina" hvis du har lyst til det. Hvis jeg hadde blitt med en mann hjem og han hadde vist meg en slik, tror jeg jeg hadde blitt stormkåt og bedt ham vise meg hvordan han brukte den.

Og som flere slår fast: Her har vi et godt eksempel på at det som er lov for kvinner, ikke er lov for menn. Dildo er kult og artig, sjømannsbrud er kvalmt.

Jeg tror faktisk ikke denne forskjellsbehandlingen handler bare om sex-leketøy. Vi ser ofte en tendens til at kvinner "dømmer" kvinner mye mildere og har mer forståelse for deres følelser og handlinger. F. eks. har det vært flere historier her på DOL hvor forsmådd kjæreste reagerer på at x-en er blitt sammen med en kamerat eller venninne. Hvis en jente skriver, får hun masse støtte og medfølelse og "klart han burde holde seg langt unna dine venninner for all framtid". Er det en mann, får han i tillegg til forståelse også "du må gi slipp på henne og innse at du ikke kan gjøre noe med dette. Hvis du fortsatt er glad i henne ønsker du vel bare det beste for henne, du har ingen rett til å bestemme over x-en".

Og når det gjelder sjalusi: Sjalu jente liker ikke at kjæresten har jentevenner og treffer disse. Hun får full støtte. "Klart han må ta hensyn til dine følelser". Sjalu mann liker ikke at dama har guttevenner og treffer disse. "Herregud, du må da unne henne å ha venner? Stoler du ikke på henne?"

Nåja. Litt mye generalisering kanskje, men jeg håper poenget kom fram. Amen.

Du bekrefter alle mine fordommer, nemlig at kvinner synest menn pluss sexleketøy virker latterlig og får antitenning mens menn synest at kvinner pluss sexleketøy er morsomt og får tenning av det.

Er det kanskje slik at man må være hannkjønn for å ha det morsomt og være kåt samtidig ?

Nei.

Annonse

Hei

Har fulgt litt med på dine innlegg og svar de siste dagene. Maken til dobbeltmoral og negativitet har jeg aldri opplevd. Du bør prøve å være litt mer åpen og positiv. I det ene øyeblikket sier du en ting, og i det neste motsier du deg selv. Av og til lønner det seg og tenke før man yttrer sine meninger.

Hva er det du våser om nå?

Hvor har jeg motsagt meg selv, og hvor har jeg vært negativ?

Har jeg sagt at jeg synes gutter som dytter tissen sin inn i plastikk er patetiske? Nope, overhodet ikke! Det eneste jeg har sagt er at JEG PERSONLIG ville funnet det veldig nedverdigende.

Men som sagt.. kom med noen av mine sitater hvor jeg har motsagt meg selv!

Antar at du aldri besudler kroppen din med en heslig dildo da.

Nei jeg gjør ikke det!!

Men jeg skal faktisk kjøpe en vibrator på onsdag, lønningsdagen, tro det eller ei. :-)

Beklager mitt uttrykk for 'avsky', jeg har egentlig ingenting imot sexleketøy, men syns akkurat sjømannsbrud er komisk, og kan ikke helt se at man kan tenne på det. Men menn har vel fantasi de også...

Hva er det du våser om nå?

Hvor har jeg motsagt meg selv, og hvor har jeg vært negativ?

Har jeg sagt at jeg synes gutter som dytter tissen sin inn i plastikk er patetiske? Nope, overhodet ikke! Det eneste jeg har sagt er at JEG PERSONLIG ville funnet det veldig nedverdigende.

Men som sagt.. kom med noen av mine sitater hvor jeg har motsagt meg selv!

Hei

Kanskje du ikke mener det negativt, men se på dine egne svar fra 31.8 og 1.9. Hvor du sier: har gjort det, det var helt ok, men lenge siden heldigvis. Og: Det er ikke vi gutta som er rabiate, det er damene som er frustrerte og dumme nok til å...Kan jo absolutt høres negativt ut spør du meg

Gjest cyberskin

Hvorfor diskuteres ikke hjelpemidler for menn på samme måte som hjelpemidler for kvinner? Er gutta mer blyge enn jenter, eller har ikke menn samme glede av hjelpemidler som det kvinner har?

Jeg synes det burde være likestilling på hjelpemiddel-området. Dessuten er min filosofi at alt som er med på å øke nytelsen, som er sikkert, sunt og samtykkende - er ok sex. Samtykket trenger du bare fra deg selv, sikkert og sunt er det, både fysisk og pyskisk. Jeg håper du finner en som er god og passe stor. Finnes det ikke noen som har innebygd vibrator? Materialet og lengden er også viktig har jeg hørt fra manne-hold. Har dere noen tips jeg kan ta med meg til neste bok?

Jeg innrømmer at jeg har testet mange oppblåsbare og i dag får du kjøpt dukker laget i cyberskin som er veldig likt vanlig hud, de koster 3000 kroner men er verdt hver øre! Innebygd vibrator både analt og vaginalt.

Og musa ser veldig ekte ut!

Jeg har ingen følelser for miss "Barbie" men jeg tenker bare sex når jeg bruker "henne" .

Jeg håper en gang i fremtiden at det blir laget en ekte levende cyber sexrobot som kan tilfredsstille alle mine behov!

Det burde være like normalt som leketøy for kvinner! Jeg syns ikke det er ekkelt, men hvis jeg skulle få mindre sex pga. noe sånt ja da hadde jeg nok regaert negativt!

Jeg spurte forresten min mann om han ville ha en sånn vagina og da svarte han att han hadde mer en nok med meg! :-)

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Har lest en del av innleggene her inne, og finner dem ganske humoristiske. Jeg er selv mann, men kunne faktisk ikke tenkt meg å forgripe meg på en sak av gummi, med noen hårtjfaser hengende, slik at det hele ser skabb-befengt ut. Da velger jeg heller hånda. Selv har jeg erfart at anal stimuli kan "speede" opp det hele.

En annen sak en kan kjøpe er en "Flesh-light". Det gjøres ingen forsøk på å få den til å se ut som en vagina, det er rett og slett en sak man kan stikke pikken inn i, med vibrering. Den er i lyse, "glade" farger, kan se ut som en lommelykt, derav navnet. Når jeg ser den, tenker jeg mer på samme måte som når jeg ser en dildo. Renslig, delikat og ikke noe mikk-makk. Gå til Cupido.no, til shoppen der......see for your self...

Takk Bolt - for nyttig informasjon!

Annonse

Var på cupido sine hjemmesider og så på fleshlight. Kamuflasjen var perfekt, vaginalommelyktene kan fint plasseres oppå nattbordet uten at noen oppdager hva det egentlig skal brulest til.

(Kanskje ikke så dumt for de som tenker på å flytte til Alabama: http://www.atheists.org/flash.line/dildo1.htm)

Vekten og lengden var det heller ikke noe å si på, 1 Kg og 24 cm. Det dumme var at saken manglet tranghetsregulator og elektronisk styrt klemmefunksjon. Varmekabler og termostat innstillt på 37 grader hadde heller ikke vært så dumt. Og sist men ikke minst, hvorfor kan ikke Rema eller Nille begynne å selge slike dingsebomser for en billig penge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...