Gjest desperat Skrevet 6. september 2001 Del Skrevet 6. september 2001 Nå er jeg langt nede! Hva skal jeg gjøre? Vi er i ferd med å separeres. Hun skal flytte til et sted i nærheten slik at barna kan gå på skole uansett hvem de er hos.... Problemet er at jeg har blitt forelsket i en annen kvinne og det er gjensidig. Problemet blir ikke mindre når hun er en felles venn. Hva skal jeg gjøre? Jeg elsker virkelig "den nye". Har forsøkt i lang tid å "droppe" henne og disse følelsene men jeg gir nå opp.... vet jo at dette strider mot all fornuft og vil lage mange vanskeligheter for oss. Mange av dere fordømmer oss nok ned og hjem.... men jeg har det så vondt!!!!!!! Har noen vært i samme situasjon? Finnes det profesjonell hjelp å få? Er virkelig min nye kjærlighet så umulig?????? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/34668-forbudt-kj%C3%A6rlighet-hjelp-vennesland/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 7. september 2001 Del Skrevet 7. september 2001 Hei! Jeg forstår at du er langt nede pga samlivsbrudd og separasjon. Det er fælt å være i den prosessen. Men jeg forstår ikke helt det vonde i din nye forelskelse. Er ikke det bra da? Å falle for en felles venn er kanskje ikke det enkleste. Du sier ikke om vedk. er i et fast forhold eller singel? Heller ikke er det greit å rase inn i et nytt forhold straks det forrige er over. Det gamle må bearbeides for ikke å forstyrre det nye. Kan du ikke ta det med ro og ta en ting av gangen. Det behøver ikke å utelukke det nye lykkelige du opplever. Men forsøk å holde tingene fra hverandre. Bruk gjerne en Familierådgiver for å hjelpe deg til å sortere. Å bruke tid knuser aldri kjærlighet. Å forhaste seg gir større fare for det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/34668-forbudt-kj%C3%A6rlighet-hjelp-vennesland/#findComment-133917 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.