Gå til innhold

Anbefalte innlegg

De siste dagene har jeg vært svimmel og fått vondt i hodet, spesielt hvis det er noen timer siden sist jeg spiste. Kan det være lite jern? Jernprøvene er ikke klare ennå, men jeg lurer på om det kan være symptomer på det.

legen min anbefalte meg uansett å ta jern. Jeg kvier meg litt for er hrad i magen, og ble enda hardere i magen sist av jern. Hvilken type er best for magen? Jeg er gravid i uke 13.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/346693-svimmel-og-hodepine-lite-jern/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pass på å spise veldig regelmessig, det kan være så banalt som at blodsukkeret ditt er litt ustabilt.

Hvordan er blodtrykket ditt? Jeg hadde lignende symptomer som deg da jeg var gravid, da hadde jeg lavt blodtrykk.

Blodtrykket er nærmere høyt enn lavt.. så er ikke det. tror jeg skal satse mer på å spise jevnlig.

jeg ble kjempesvimmel de første månedene i graviditeten, pga jernmangel. har hatt jernmangel siden jeg var liten. har tatt litt hemoferjern, men som deg så er jeg var for fordøyelsen, som allerede er kjip uansett. så ja, spis oftere, gjerne produkter som er rike på jern. og drikk biola om du først begynner med jern. for meg stoppet svimmelheten etter tre og en halv måned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...