Gjest Varig skadet? Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nr 1 er sammensatt, hvor jeg ønsker refleksjoner. Nr 2 er helt konkret: 1. I en tråd fra 13. mars om orgasmeproblemer pga "lykkepiller" skriver Gro: "For noen gir ikke denne virkningen seg etter at lykkepillen er lagt på hylla". Er det virkelig slik? Er dette en erkjennelse som legestanden og medisin-industrien også godtar? Og hva i all verden slags "lykke" gir disse pillene om de skal ødelegge det som er av det viktigste i livet? Sjøl gikk jeg på Effexor en kort periode, det er flere år siden. Før det hadde jeg et normalt sexliv. Ved bruk av effexor hadde jeg ikke bare orgasmeproblemer, men hele sexlivet var fullstendig dødt. Jeg hadde verken lyst eller evne (jeg er mann). Etter å ha sluttet med medisinene kom noe av lysten tilbake. Men evnen ble aldri slik den var. Jeg har hele tiden hatt mistanke om at pillene hadde skylda. Men slike bivirkninger har aldri vært opplyst. Da jeg starta opplyste legen at "noen få kan få orgasmeproblemer". Kan varige bivirkninger kalles "bivirkninger"?. Er ikke rette ordet "varig påført skade". Er ikke dette egentlig en skandale, som burde gi rom for erstatning? 2. Forhuden min er så romslig at den glir framover under samleiet, dersom penis ikke er 100 % erigert - noe jeg altså sliter med - jfr over.. Dette reduserer følsomheten, og som igjen kan føre til at ereksjonen avtar. Noen råd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346698-to-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-til-gro-og-andre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Under utredning Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Spørsmålet om erstatning var malplassert, vennligst de bort fra det. Men jeg er veldig interessert i å høre om andre har gjort tilsvarende erfaringer som meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346698-to-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-til-gro-og-andre/#findComment-2945780 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.