Gå til innhold

kvinner i sengen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At 90% at damer er passive under sex stemmer ikke med det jeg har opplevd ihvertfall.. stort sett vil jeg si de er aktive og nyter som bare rakkern. Jeg er 33 forresten. Er heller noe overrasket at de vil ha forspillet over kjapt og pikk i fitta snarest mulig. På den annen side er mange ganske late når det gjelder stillinger der de må jobbe som f.eks å ri eller gi blowjob.

Gjest Ulvinnen

Hvis disse kameratene dine opplever alle kvinner som like, så tror jeg det sier veldig mye om dem. Kanskje de er så dominerende i senga at de ikke slipper partneren til? Hvis de bare kjører på etter eget løp, så er det ikke så lett for partneren å ta noe initiativ eller kontroll. Siden de har hatt så mange sexpartnere, høres det ikke ut som om de har opplevd langvarige forhold.

Mary Poppins

Ikke for å sprekke boblen, men jeg tror nok desverre ikke du er så veldig unik :-)

Det kan høres ut som kameratene dine har mest erfaring med ONS siden de har hatt så mange sexpartenere, og det er nok en del kvinner (og menn for den saks skyld) som er litt mer reservert under ONS enn til vanlig.

Gjest en som er i forhold nå

Hvis disse kameratene dine opplever alle kvinner som like, så tror jeg det sier veldig mye om dem. Kanskje de er så dominerende i senga at de ikke slipper partneren til? Hvis de bare kjører på etter eget løp, så er det ikke så lett for partneren å ta noe initiativ eller kontroll. Siden de har hatt så mange sexpartnere, høres det ikke ut som om de har opplevd langvarige forhold.

Jeg er egentlig ikke så dominerende, men sitter med samme erfaringen som TS kompiser.

Dette gjelder selvsagt mest ved ONS og korte forhold. I lengre forhold endrer dette gjerne seg.

Gjest i et forhold vs ONS

Jeg tror det er stor forskjell på om man er i et forhold eller bare har en ONS. Min oppfatning er at de fleste jenter / kvinner oppnår mer nytelse og slår seg mer løs i et forhold, enn de gjør ved mer tilfeldig sex.

Var guttene du snakket med relativt unge og hadde hatt mange partnere slik at de kunne sammenligne, så er jo ikke sjansen stor for at dette var langvarige forhold hvor de var trygge på hverandre, ahdde lært litt hva den andre likte og turte å slappe av og nyte og slå seg løs.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...