Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest Ida Marielle

Håper noen kan hjelpe meg med dette: Var ifjor sommer to gutter som flørtet med meg,jeg ble sammen med en av dem.Han andre ble sammen med bestevennina mi i midten av mars.Igår var han på besøk hos meg og da sa han at han fortsatt har veldig sterke følelser for meg.Han liker vennina mi,men ikke så mye mer enn det.

Det jeg lurer på er om jeg skal gjøre noe med det jeg har fått vite?vennina mi har hatt et tøft liv,jeg vil ikke at hun skal bli såret igjen.Er det best å bare holde kjeft og se hva som skjer?eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/346770-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Håper noen kan hjelpe meg med dette: Var ifjor sommer to gutter som flørtet med meg,jeg ble sammen med en av dem.Han andre ble sammen med bestevennina mi i midten av mars.Igår var han på besøk hos meg og da sa han at han fortsatt har veldig sterke følelser for meg.Han liker vennina mi,men ikke så mye mer enn det.

Det jeg lurer på er om jeg skal gjøre noe med det jeg har fått vite?vennina mi har hatt et tøft liv,jeg vil ikke at hun skal bli såret igjen.Er det best å bare holde kjeft og se hva som skjer?eller?''

Om ikke noe "skjedde" mellom dere, synes jeg du skal forholde deg avventende; av hensyn til deg sjøl, venninna di, kjæresten din og venninnas kjæreste.

Det er ingen grunn til å såre andre om det ikke er konstruktivt for en eller flere av partene..

Viss venninnas kjæreste har sterkere følelser for deg enn henne, må han og du ta en alvorsprat og avklare om dette er noe å satse videre på.

Lykke til til dere alle fire :-)

Gjest Ida Marielle

''Håper noen kan hjelpe meg med dette: Var ifjor sommer to gutter som flørtet med meg,jeg ble sammen med en av dem.Han andre ble sammen med bestevennina mi i midten av mars.Igår var han på besøk hos meg og da sa han at han fortsatt har veldig sterke følelser for meg.Han liker vennina mi,men ikke så mye mer enn det.

Det jeg lurer på er om jeg skal gjøre noe med det jeg har fått vite?vennina mi har hatt et tøft liv,jeg vil ikke at hun skal bli såret igjen.Er det best å bare holde kjeft og se hva som skjer?eller?''

Om ikke noe "skjedde" mellom dere, synes jeg du skal forholde deg avventende; av hensyn til deg sjøl, venninna di, kjæresten din og venninnas kjæreste.

Det er ingen grunn til å såre andre om det ikke er konstruktivt for en eller flere av partene..

Viss venninnas kjæreste har sterkere følelser for deg enn henne, må han og du ta en alvorsprat og avklare om dette er noe å satse videre på.

Lykke til til dere alle fire :-)

Takk for det :)

Det som er skikkelig kjipt er at jeg føler noe for han også...skulle ønske det ikke var sånn :( Er vanskelig å holde seg på matta,selv om jeg elsker kjæresten min...

Takk for det :)

Det som er skikkelig kjipt er at jeg føler noe for han også...skulle ønske det ikke var sånn :( Er vanskelig å holde seg på matta,selv om jeg elsker kjæresten min...

''Det som er skikkelig kjipt er at jeg føler noe for han også...skulle ønske det ikke var sånn :( Er vanskelig å holde seg på matta,selv om jeg elsker kjæresten min...''

Viss du elsker kjæresten din, er den andre bare en spennende fantasi. Det kan være vanskelig for de fleste av oss - gifte, foreldre eller i langvarig samboerforhold.

Du er antakelig ung og barnløs og har alle muligheter foran deg. Du kan selvfølgelig sjekke ut om gresset er grønnere på den andre sida, men ta en grundig overveielse først.

Lykke til :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...