Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Mista nikket

Jeg er av dem som blir fryktelig forelsket og mister helt vettet og jeg synes sannelig ikke det forsvinner med alderen ;o)

Har vært forelsket, men etter å ha vært med samme mann siden 1971 har forelskelsen gått over og en har en god og varm følelse når jeg tenker på partneren.

Gjest Melis34

Når du prøver å tenne på røyken med bilnøklene og starte bilen med lighteren... hiver de hårete tøflene dine ut og prøver å tre katta på bena...altså en blir helt tussete å det kiiiler i kroppen og du smiler verre enn værst hehe....

Hmmm savna den følelsen nå....sukk....

Gjest sjøstjerna

Når du prøver å tenne på røyken med bilnøklene og starte bilen med lighteren... hiver de hårete tøflene dine ut og prøver å tre katta på bena...altså en blir helt tussete å det kiiiler i kroppen og du smiler verre enn værst hehe....

Hmmm savna den følelsen nå....sukk....

ha-ha!! :-)

Ja, forelskelse er deilig. Brusende og altoppslukende.

Husker ikke å ha tredd katta på beina, men... jeg husker sult-følelsen som noe vanskelig. For forelskelsen medførte total tap av matlyst. Sulten dukket opp- men fikk ikke ned mat med lyst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...