Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig glad i kjæresten min,men begynner å bli lei av at det ALLTID er jeg som betaler.Mat og andre ting i hverdagen,kinobiletter osv.

Vi bor ikke sammen,så han betaler jo husleie og sånn.Syns det er så rart at han ikke har NOE igjen etter husleie og et lite lån han har.

Vi har nå vært sammen i over ti mnd. og han har kjøpt mat kanskje to-tre ganger i løpet av den tiden.Han har ikke noe jobb,er på uføretrygd.Har sagt at han skal prøve å få seg en jobb,men jeg tror det kan ta lang tid.

Noen som kan komme med tanker om hva dere syns om dette?føler meg litt brukt noen ganger...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/346781-begynner-%C3%A5-bli-veldig-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vi bor jo ikke sammen da,så vi deler ikke husleie.Han betaler sin egen,men virker ikke som han har penger etter det

Han hadde jo penger til mat før han traff deg så sannsynligvis har han penger nå også. Du må rett og slett ta opp med ham at du ikke har råd til å fø på to personer og at han må betale litt av maten han også.

Om han da takker for seg så er det vel liten tvil om hva han var ute etter...

• 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...