Gjest sjøstjerna Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Married, two children ( two, three eller four....). family status eller det andre som ble foreslått? 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 family status eller det andre som ble foreslått? Du kan godt skrive Family status:... Tror egentlig at jeg ville foretrekke det fremfor Marital status. På min CV står det Civil status: 0 Siter
Gjest okko Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Marital status er greit, men cilvil status dekker på en måte mer. I mitt tilfelle bruker jeg civil status: Divorced, two daughters. Skulle kanskje endret det til two grown-up daughters;-) Ja, greit å skrive at de er voksne, så ser de at du ikke kommer til å være hjemme så mye med sykt barn ;-) 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Ja, greit å skrive at de er voksne, så ser de at du ikke kommer til å være hjemme så mye med sykt barn ;-) Jeg tror ikke det er vanlig å være hjemme med sykt barn i min alder. Det er så lenge siden jeg var i den situasjonen at jeg har nesten glemt hvordan det er. Brukte ikke engelsk cv den gangen.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.