Gå til innhold

Jeg tisser 10 ganger i døgnet!

Anbefalte innlegg

Gjest Utette rør.

Har nå sluttet å tisse om natten,men tisser lite minst 8-10 ganger per dag.Det blir veldig masete for meg og det kommer altid noen dråper ekstra selv om jeg rister.Må bruke mist 3 tørk i trusa,og vurderer inkontinens bind for menn.Finnes den noen te eller helsekost som virker bra? Liker ikke å bruke medisiner når helsekost virker like bra og kan være billigere.Brukte ett middel en uke og var bra i flere måneder.Har glemt hva det heter.Jeg er i 50 årene og noe overvektig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/346850-jeg-tisser-10-ganger-i-d%C3%B8gnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nerda

Jeg tror du kanskje kan slite med overaktiv blære - slik at trangen til å tisse blir mer hyppig og uttalt. Kanskje det var Detrusitol du brukte? Det hjelper mange, men ikke alle. Ville gått til lege igjen og fått hvenvisning til en urolog. Må jo være kjempeslitsomt for deg!

Gjest Shira :o)

Det kan være flere ting. Du er mann? Da kan du ha forstørret prostata. Du kan ha overaktiv blære. Det kan være en liten infeksjon.

Jeg ville gått til lege, før du starter med helsekost. Det finnes medisiner, bl.a Detrusitol som demper aktiviteten til urinblæren. Du bør få sjekket urinen for infeksjon. Og evnt undersøkt prostata.

Samtidig har det innvirkning hva du drikker. Mye vanndrivende (som kaffe, cola osv) og minimalt med vann, vil kunne gi slike plager. Dersom du tar noen medisiner kan disse også innvirke.

Gjest Utette rør

Jeg tror du kanskje kan slite med overaktiv blære - slik at trangen til å tisse blir mer hyppig og uttalt. Kanskje det var Detrusitol du brukte? Det hjelper mange, men ikke alle. Ville gått til lege igjen og fått hvenvisning til en urolog. Må jo være kjempeslitsomt for deg!

Jeg avslutter denne tråden,da jeg har noe helsekost som virker bra for meg..Avalon eller noe.

Drar på apoteket den 18 mai for å finne en billig medisin uten resept.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...