Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kelno

De to siste dagene her jeg hatt merkelige opplevelser i løpet av natten.

Jeg har et ganske stort hus på tre etasjer, og lengden fra en ende til den andre er ca 18 meter. Soverommet mitt ligger i den ene enden.

Morgenen etter den første hendelsen våknet jeg på en MEGET liten benk på den andre siden av huset. i løpet av forflyttnings prosessen den natten, kunne jeg huske at jeg var irritert på ei av venninene mine for å komme og ta senga mi. noe som såklart ikke har skjedd.

Den andre natten våknet jeg opp ved midnatt, en time etter jeg hadde lagt meg (var ute på paintball store deler av dagen i en skog), Jeg svettet, var kald og skikkelig klam. jeg tok en dusj, og gikk og la meg. våkna i morges i en helt annen seng enn den jeg la meg i.

Dette har aldri før skjedd ettersom det jeg kan huske.

Jeg har Pollen Allergi, tar allergi tabeletter.

Er dette allergier som får dette til å skje? eller er det bare noe psykologisk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/346913-allergi-og-s%C3%B8vn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...