Gå til innhold

Hodepine ved spent nakke og stive skuldre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 10 måneder senere...

Annonse

• 4 måneder senere...
lalala1365380457

Trening. Gjerne aerob trening hvor du blir skikkelig svett og sliten. Når du er skikkelig varm, så kan du tøye muskler i nakkeområdet. Virker forebyggende på å få spente muskler, og lindrende på allerede spente muskler.

Amen til den!

Etter betennelse i skuldrene i flere måned, hvor jeg endelig fikk fysioterapibehandling, hvor jeg fikk noen øvelser og strekkøvelser, har jeg sett at det å tøye gjør underverker. Jeg må tøye forsiktig en gang om dagen for å forhindre at jeg blir for stiv/spendt, dette uten å varme opp først. Men det er ingenting som å dra på trening, bli skikkelig varm og så tøye lenge og godt på alle mulige nakke/skuldermuskler - mye bedre enn all slags massasje =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...