Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har skrevet her tidligere under annet innlegg ('ønsker eks'en tilbake'). Kort fortalt gjorde han det slutt, men sa fremdeles at han elsker meg da han gikk. Jeg har forsøkt å begrense kontakten, har kun tatt kontakt (sms) et par ganger, og det har også han. For å høre hvordan det går. Jeg vet at vi begge er lei oss, men ingen av oss har tatt initiativ til noe mer prat enn dette. Siste mailen fra meg svarte han ikke på.. Vet at han er ekstremt opptatt med jobbprosjekt i 3-4 uker nå.

Saken er at jeg fremdeles savner han helt forferdelig, jeg ønsker han bare tilbake. Det er ca 2 måneder siden det ble slutt. Jeg har slettet ham fra msn, facebook, mobil -alt, orket ikke rive opp såret igjen og igjen - men samtidig er jeg jo livredd han skal glemme meg helt.

Noen tips til om jeg skal forholde meg "kjølig" og ikke kontakte ham noe mer? Eller skal jeg legge alle kortene på bordet? Burde jeg la ham få lenger tid før jeg evt tar kontakt? Eller vente på han?

Takknemlig for alle råd!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/346979-hvordan-forholde-seg-til-en-eks/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hold deg unna, ikke ta kontakt! Ta deg en iskald dusj eller løp en mil når trangen blir for stor. Og gå ut i verden og se på alle de DEILIGE mannfolkene som finnes...

Helsike nå kjente jeg gifteringen klemme gitt... :oP

Du har vel rett! Men lettere sagt enn gjort gitt. Er redd han ikke vet at han har muligheten til å komme tilbake, men kan vel kanskje ikke brette meg helt ut og samtidig beholde verdigheten?

Gjest Elextra

Du har vel rett! Men lettere sagt enn gjort gitt. Er redd han ikke vet at han har muligheten til å komme tilbake, men kan vel kanskje ikke brette meg helt ut og samtidig beholde verdigheten?

''Er redd han ikke vet at han har muligheten til å komme tilbake''

Det vet man gjerne, om man er den som gjorde det slutt.

''men kan vel kanskje ikke brette meg helt ut og samtidig beholde verdigheten''

Nettopp. Tror bare du vil angre om du "kryper" for ham nå. Gå heller videre med hevet hode, og snu deg ikke tilbake.

(og ja - jeg vet at det ikke er lett)

Men HAN gjorde det slutt. Om han kommer tilbake, hvordan kan du vite at han ikke bare bruker deg som tidsfordriv mens han venter på noe "bedre" da?

Annonse

ÅH! Jeg kjenner meg så himla godt igjen :-(

ble nettopp dumpa av kjæresten min, vi har riktignok ikke vært sammen i mer enn 5 mnd, men det er vondt likevel. Jeg har lyst til å tekste og ringe han hele tiden, søke etter han på internett osv.

Jeg har funnet ut at det bare gjør vondt værre.

Har tatt en telefon til han etter at det ble slutt, det var fordi det bare var noe jeg MÅTTE få greie på. Da hadde jeg begynt å komme litt ovenpå igjen, men etter den telefonsamtalen veltet bare følelsene opp igjen.

Han gjorde det slutt, og da er det sånn. Det er bare jeg (og du i ditt tilfelle) bare må akseptere.

Å titte etter andre mannfolk kan faktisk være veldig ok i denne perioden, bare som en avkobling ;-) Det finnes faktisk andre. Ikke det at jeg anbefaler deg å hoppe over i et nytt forhold, men det er jo lov å kikke litt?

Forsøk å tenke positivt, nå er du fri til å finne ut av deg selv, gjøre det DU har lyst til, kose deg med venner, gå tur osv.

Jeg har det fortsatt vondt i perioder, men det går greit. Sikkert lettere for meg siden forholdet vårt var ferskt, men jeg tror du også kommer greit ut av det hvis du bare forsøker å avskrive han. DA oppnår du verdighet for deg selv.

Lykke til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...