Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er helt forferdelig å tilfeldig møte x-en, blir helt gele i beina, flaggermusene i magen vifter med vingene sine og jeg greier ikke å prate. Har ikke kontakt med han og det måtte gå et år før jeg greide å få han ut av hodet. Men jeg måtte selvfølgelig si til han at jeg savnet han siste gang jeg traff på han. Ordene bare datt ut av meg og gjett om jeg angrer Han svarte med å si at han det var trist at det gikk som det gikk ( det var han som slo opp). Vi er godt voksen begge to og det er 20 år siden sist jeg har hatt sånn følelse for en person. Hvordan er det mulig at kroppen kan reagere sånn ?, har det ellers fint og bruker tid med mine barn og jobben, tenker ikke på han til daglig men så plutselig dukker han opp bak hylla i matbutikken og jeg stivner. Er det en logisk forklaring, synes det er underlig at man kan reagere slikt når hjernen er fornuftig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/347023-enn%C3%A5-betattforelsket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ren kjemi. Man slipper en mentos oppi en flaske cola og *SVOOOOSJ* så har man en minivulkan.

Bare at man ikke gidder for cola er så klissent og kleint å vaske vekk!

Du får tenke på det som kjemi neste gang. Det er ikke virkelig. Det er bare hodet ditt som får for mye "mentos"... ;0)

Gjest Linnea79

Ren kjemi. Man slipper en mentos oppi en flaske cola og *SVOOOOSJ* så har man en minivulkan.

Bare at man ikke gidder for cola er så klissent og kleint å vaske vekk!

Du får tenke på det som kjemi neste gang. Det er ikke virkelig. Det er bare hodet ditt som får for mye "mentos"... ;0)

Herlig metafor :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...